woensdag 17 april 2013

Essence LE Floral Grunge nagellak

De laatste tijd heb ik weinig nagellak gekocht, maar deze mooie kleurtjes uit de Essence LE Floral Grunge kon ik niet laten liggen. Het zijn 5 lakjes die toch allemaal iets speciaals hebben en dat wekte toch wel heel erg mijn nieuwsgierigheid. Vandaag heb ik swatches voor jullie van deze 5 nagellakken. Kijk snel verder.......

De 5 nagellak kleuren die verkrijgbaar zijn in deze Trend Edition zijn :

01 Be Flowerful - The Shine
02 Lily Bloom - The Pearl
03 Grunge me Tender! - The Suede
04 Madly Purpled - The Matt
05 Black to the Roots - The Rough

Dat ze bij elke kleur voor een andere finish hebben gekozen vind ik erg leuk. Alleen van sommige wist ik niet precies wat er van moest verwachten, maar eigenlijk is geen 1 mij echt tegengevallen. De dekking daarentegen wel. Van de meeste heb je gewoon teveel lagen nodig, maar dat ze sneldrogend zijn maakt dat wel een beetje goed.

01 Be Flowerful - The Shine is een koraal kleur wat toch altijd wel mijn aandacht trekt. Ik vind koraal kleuren gewoon erg mooi zowel op mijn nagels als op mijn lippen. Dit lakje heeft een Shine finish wat ook erg goed te zien is. Hij glanst heel erg en heeft daardoor een mooi glossy effect. Ik heb hier 3 lagen aangebracht.


02 Lily Bloom - The Pearl heeft een witte kleur en vaak dekken deze niet erg goed. Helaas is dat bij deze ook weer zo en heb ik 5 lagen moeten aanbrengen om hem zo te krijgen als op de swatch. De pearl finish hebben ze gemaakt door er kleine roze shimmers doorheen te doen. Deze zie je helaas wel alleen als het licht er goed op schijnt.


03 Grunge me Tender! - The Suede heeft een mint kleur en een Suede finish. Ook bij deze moest ik 4 lagen aanbrengen om het mooi dekkend te krijgen. De Suede finish vind ik erg lijken op gewoon een matte finish. Ook zit er shimmer doorheen die je alleen ziet in het goede licht.


04 Madly Purpled - The Matt is een hele mooie lavendel kleur met een matte finish. De matte finish vind ik vooral erg mooi gecombineerd bij deze kleur. Er zitten ook kleine glitters in die de finish nog net iets meer bijzonder maakt. Dit lakje dekte volledig na 3 lagen.


05 Black to the Roots - The Rough is een donkergrijs/zwart lakje waar ik wel heel benieuwd naar was. Ik ben nooit zo van de donkere kleuren, maar deze bevat zilveren glitters waardoor ik hem toch mee heb meegenomen. Ook deze heeft weer een matte finish en gecombineerd met de zilveren glitters vind ik het erg mooi. Deze kleur dekte na 2 lagen.

Over de kleuren en de finish van deze nagellakken ben ik zeer tevreden. Vooral 04 Madly Purpled en 05 Black to the Roots zijn wel mijn favorieten uit deze LE. Ook het lakken gaat prima en ook droogt het heel erg snel. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dan toch wel dat je van sommige kleuren erg veel lagen moet aanbrengen voordat ze goed dekken. 

Prijs : €1,89 per potje

Hebben jullie al 1 van deze nagellakken in jullie bezit? En wat is jouw favoriet van deze 5?

Veel Liefs,
Lies