vrijdag 12 april 2013

Wat je kan verwachten op BYED - Producten preview

De laatste tijd is het wat stiller op mijn blog, maar producten testen ben ik altijd wel mee bezig. Het leek mij daarom leuk om een artikel te maken met welke producten ik op dit moment aan het testen ben of waar jullie binnenkort al een artikel over kunnen verwachten. Benieuwd naar deze producten? Kijk dan snel verder.......

Nivea onder de douche


Playboy play it pin up collection - Parfum deodorant & Eau de toilette 


Essence nail polish remover - Nail hardening


Essence studio nails 2 way profi file


Kuidvat fem'x deodorant - Coolness & Bio control


Fa Mystic moments shower cream - Shea butter & passion flower


Garnier intensive 7 days body lotion - Perzik


Essence Floral grunge - Nagellak & blush
'
Max & more nagelstickers


Dit waren de producten en ik hoop dat jullie het leuk vinden als hier een artikel over komt. Tussendoor komen er zeker nog wel andere producten, maar deze ben ik op dit moment aan het testen of ben ik van plan om een artikel over te maken.

Zit er een product tussen waar jij wel heel benieuwd naar bent?

Veel Liefs,