vrijdag 17 mei 2013

Let's listen to some music #4

Vaak hoor ik een mooi liedje als ik aan het werk ben op de radio. Als ik dan niet op de radio hoor welk liedje het was, dan moet ik hem gewoon thuis opzoeken. Ik ben gewoon gek op muziek! Vandaag heb ik daarom weer een aantal liedjes bij elkaar verzameld die ik de laatste tijd veel geluisterd heb en toch wel echt onder mijn favorieten zijn gaan vallen. Kijk snel verder.......

 The Script - If You Could See Me Now


Taylor Swift - 22

Racoon - Oceaan

Matt Simons - With you

Armin van Buuren feat. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like

Laura Jansen - Queen of Elba

Rihanna ft. Mikky Ekko - Stay

Dit waren mijn favoriete liedjes en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Zit er misschien ook een liedje tussen wat een favoriet is jou?

Veel Liefs,