zondag 19 mei 2013

My Week in Pictures - Week 20

Vandaag is het weer tijd voor mijn my week in pictures artikel van week 20. Ik ben in ieder geval blij dat ik nog wat foto's heb kunnen maken, want mijn camera hangt op dit moment helemaal uit elkaar en zit zelfs met plakband aan elkaar geplakt zodat die het nog doet haha. Eind deze maand hoop ik een nieuwe te kunnen kopen, maar voor nu heb ik gelukkig nog wat foto's kunnen maken. Kijk snel verder.......

Dit is toch wel mijn beste vriend geweest deze week. Mijn lippen waren echt een ramp. Ze waren enorm droog en achter elkaar scheurde mijn mondhoeken in.

Water dronk ik de laatste tijd veel te weinig. Om dat op te lossen heb ik nu standaard een fles water in de koelkast staan. Het helpt wel goed, want ik drink nu bijna elke dag een liter water.

Ik vind eenden zulke leuke beestjes en elk jaar komen ze hier voor het huis op het gras om brood te halen. Deze week kwamen er ook weer een aantal waarvan ik er 1 op de foto heb weten te krijgen.

We hadden nog steeds het kroningstoetje in de koelkast staan. Die moest toch een keertje opgegeten worden. Er zaten zelfs glitters in de saus! Dat vond ik echt zo leuk gedaan.

Echt een te verslavend spelletje. Dit is Monster World op Facebook.

Foto´s maken met mijn kat  Floris in de buurt is geen goed idee. Elke keer als ik een foto wou maken liep die voor de camera langs haha.

En als laatste had ik nog lekkere nasi gemaakt. Ik ben gewoon echt gek op nasi.

Dit waren mijn foto´s van week 20 ook al waren de meeste helaas niet echt duidelijk door mijn camera. Ik hoop dat ik eind deze maand eindelijk een andere camera kan gaan kopen zodat hopelijk de foto's wat beter gaan worden. Ook al zal het helaas wel een goedkope moeten gaan worden.

Wat was jouw leukste moment van deze week?

Veel Liefs,