maandag 20 mei 2013

Rimmel London Fire Cracker Collectie

De Rimmel Fire Cracker collectie is een Limited Edition die als het goed is al in maand Maart in de winkels is gekomen. Of ze op dit moment nog steeds in de winkels te koop zijn weet ik helaas niet. Ik kon namelijk nergens vinden tot wanneer ze te koop zouden zijn. Toch wou er nog wel graag een swatch van maken, want dit zijn ook gelijk mijn eerste Rimmel nagellakken die ik aan mijn stash mocht toevoegen. Kijk snel verder voor de swatches.......

In de Rimmel Fire Cracker zitten 5 kleuren :

026 Hot Chick
046 Shout Out Loud
054 You're a Cracker
057 Just Buy Me
271 High Energy

Swatches :
026 Hot Chick is rood roze kleur die helaas niet zo heel goed dekte. Ik heb namelijk 4 lagen moeten aanbrengen voor het bovenstaande resultaat.


046 Shout Out Loud is een hele mooie donkergroene kleur. In het echt is die donkerder dan op de foto te zien is. Deze dekte gelukkig wel goed na 2 lagen.


054 You're a Cracker is een fel oranje kleurtje. Qua dekking is ook deze kleur middelmatig, want na 3 lagen dekte de kleur pas goed.


057 Just Buy Me is een knalgele kleur nagellak. Helaas zoals bij veel gele lakjes dekte deze ook weer niet goed. Ik heb 5 lagen moeten aanbrengen voor het bovenstaande resultaat en toen zag ik nog mijn nageltips erdoorheen.


271 High Energy is een mooie rode kleur. Ook deze dekte gelukkig weer prima na 2 lagen.

Over de kleuren in deze collectie ben ik wel zeer tevreden, want ze hebben voor leuke kleuren gekozen. Ik vind het alleen wel erg jammer dat veel lakjes niet goed dekken. Ik ben dan toch wel iemand die snel een kleurtje aan wil kunnen brengen en dat lukt met 3 van de 5 kleuren niet. Het lakken zelf gaat prima en het kwastje is ook erg fijn.

Zoals ik al zei weet ik helaas niet of ze nog bij de drogisterij te koop zijn. Zo ja dan kosten ze €4,99 per potje van 8 ml. Wel heb ik een webshop gevonden die alle 5 de kleuren verkoopt voor €2,99 per stuk. Ik heb geen ervaring met deze webshop, maar als je hier klikt ga je naar de webshop toe en zal je alle 5 de kleuren zien.

Wat vinden jullie van de Rimmel London Fire Cracker nagellak?

Veel Liefs,
Lies