maandag 30 september 2013

Familie Hamster - Update #1

De afgelopen twee dagen heb ik helaas even niks kunnen plaatsen, want ik voelde mij niet zo heel erg lekker het weekend. De my week in pictures die gisteren eigenlijk zou komen, komt nu aanstaande zondag online en dan voeg ik twee weken samen. Toch heb ik vandaag wel een soort van een my week in pictures, maar dan niet van mezelf. Ik heb namelijk een hamster update voor jullie. De kleintjes groeien echt als kool en ik heb daarom ook elke dag een foto van ze gemaakt. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien. Kijk snel verder.......

Ik heb de kleintjes met de moeder samen opgehaald toen ze al een paar dagen waren. De dagnummers die erboven staan zijn daarom ook niet de leeftijd van de hamsters, maar de aantal dagen dat ik ze heb. De precieze leeftijd weet ik helaas niet, maar diegene waar ik ze heb opgehaald dacht dat ze toen zo'n 3 a 4 dagen oud waren. Zelf twijfel ik daar een beetje over of ze daadwerkelijk zo oud zijn geweest als ik het vergelijk met foto's van nestjes die ik online op heb gezocht. Ik wacht daarom nu op het moment dat de oogjes open zullen gaan zodat ik een betere schatting kan maken over hoe oud ze precies zijn. Oké voor nu even genoeg gekletst en het is tijd voor de foto's!


Dag 1

Dag 2

Dag 3

Dag 4

Dag 5

Dag 6

Dag 7

Dag 8

Dag 9
Dit waren de eerste negen dagen van de hamstertjes. Het begon met lieve kleine roze wurmpjes en aan het eind hebben ze toch al behoorlijk wat haartjes gekregen. Ik verbaasde mij ook wel een beetje over de kleuren die ik tevoorschijn zag komen. Ik had verwacht dat ze allemaal dezelfde kleur van de moeder zouden krijgen, maar er zit er zelfs één tussen die echt bruin is. Ook een aantal anderen hebben een bruine gloed over zich heen. Ik ben daarom ook wel heel benieuwd hoe ze er straks allemaal uit gaan zien. Natuurlijk mag ik moeder Bella ook niet vergeten bij deze update, want ze is echt een prima moedertje en vind het ook geen probleem dat ik de kleintjes op de foto zet. Hieronder daarom ook nog even een paar foto's van Bella.


Ik hoop dat dit het toch een beetje goed heeft gemaakt dat er het weekend geen artikel online is gekomen. Voor nu ga ik in ieder geval ook gewoon door met foto's maken van dag tot dag en binnenkort zal er dan ook een tweede update online komen. In deze update zullen ze de oogjes open hebben, hopelijk al een beetje de kooi gaan ontdekken en vast voedsel gaan eten.  

Laat het mij ook vooral weten in de comments of jullie deze tweede update ook graag willen zien, want ik vind het natuurlijk ook belangrijk dat jullie het wel leuk vinden als ik dat plaats.

Veel Liefs,
Lies

Mochten jullie nog graag iets over mij of blog willen weten, dan kan je nog snel je vraag achterlaten in mijn Ask me anything! artikel, want eind deze week zal ik alle vragen gaan beantwoorden.