zaterdag 12 oktober 2013

4 Essence nagellakken op een rij

Tijdens het nagelfestival van Kruidvat had ik een aantal nagellakken gekocht waaronder ook deze vier nagellakken van Essence. Van deze kleuren zijn er drie nieuw in het assortiment gekomen en ik vind ze ook perfect om in deze tijd van het jaar te dragen. De vierde kleur heb ik erbij gekocht omdat ik die toch wel heel erg mooi vond. Kijk snel verder.......

Van links naar rechts zijn het de volgende kleuren :

133 Oh My Glitter!
159 The green & The Grunge
161 Ciao Oliviero
164 Crazy Fancy Love

133 Oh My Glitter!
Op de foto valt deze kleur iets blauwer uit dan hij is. Het is namelijk een mooie paarse kleur met allemaal kleine glitters erin in verschillende kleuren zoals paars en roze. 

159 The green & The Grunge
De laatste tijd ben ik gek op donkergroene nagellak en deze kon ik daarom ook niet laten liggen. Er staat ook op dat het de colour of the year is, maar om eerlijk te zijn zou ik niet weten waarom dit precies is.

161 Ciao Oliviero
Dit is een hele mooie legergroene kleur of eigenlijk zoals de naam zegt een olijfgroene kleur. Dit soort kleuren vind ik zelf altijd heel erg mooi en past ook erg goed bij de herfst.

164 Crazy Fancy Love
En de laatste is een gouden kleur. Nu koop ik niet snel een gouden nagellak, maar deze vond ik wel heel erg bijzonder, want er zit een roze gloed doorheen. Op deze foto zie je daar helaas niks van en daarom heb ik nog een foto van deze kleur gemaakt.
Ik heb deze foto met flits moeten maken om de roze gloed erop te kunnen zetten. Qua belichting is die daarom niet erg mooi, maar ik hoop wel dat het goed te zien is.

Dit waren de vier kleuren die ik gekocht heb. Ze lakken allemaal erg fijn en ook de dekking is prima. Ik heb namelijk bij elke kleur maar twee lagen aangebracht en toen dekte ze al volledig.

Wat vind jij van deze kleuren van Essence?

Veel Liefs,
Lies