zondag 13 oktober 2013

My week in pictures - Week 41

Het is inmiddels alweer zondag en dat betekent dat het weer tijd is voor my week in pictures van week 41 alweer. De week dat ik mijn no-buy begon en ook iets deed wat ik een beetje eng vond, maar waarvan ik nu wel blij ben dat ik het gedaan heb. Kijken jullie mee naar mijn week 41?

Zo'n 2 weken geleden kwam ik deze twee pakken tegen bij de AH. Nu ben ik gek op melk en als er een smaakje aanzit wil ik het zeker wel proberen. De ene smaak had ik vorige week al geproefd en deze week de andere. Ze zijn beide echt heel erg lekker!


Natuurlijk was dit ook de week waarin ik mijn no-buy begon en inmiddels heb ik al de eerste week van de achter erop zitten. Op dit moment vind ik het gelukkig nog niet zo heel erg moeilijk, maarja ik heb nog steeds 7 weken te gaan en daarin kan nog veel veranderen.


Alle zeven de hamsters in het huisje. Ik kan maar niet snappen dat ze zo lekker kunnen slapen als ze zo opgepropt met zijn allen in het huisje zitten.


Een heerlijke pan pasta gemaakt. Deze vlindertjes/strikjes zijn toch wel mijn favoriet als het om pasta gaat.


Soms is mijn tas toch echt toe aan een opruimbeurt en wat ik toch altijd het meeste tegenkom zijn bonnetjes. 

Mijn nagels hebben weer de periode dat ze in beginnen te scheuren. Ik vind dat altijd zo jammer als dat gebeurt.


En als laatste wou ik mijn eigen haar knippen, want de puntjes waren echt zo droog en ruim 18 euro betalen bij de kapper vond ik toch wel zonde van het geld. Alleen het zelf doen vond ik toch wel heel eng, dus de buurvrouw heeft het voor mij gedaan. Wij hebben het geknipt op de manier wat Serena deed van Beautylab en het is helemaal goed gegaan. Voor diegene die haar artikel daarover niet gezien hebben kan je hier klikken om er naartoe te gaan.  Op de foto is niet alles wat eraf is gegaan, maar een gedeelte van de puntjes wat ik nog een beetje bij elkaar kon rapen.

Hoe was jullie week 41?

Veel Liefs,
Lies