vrijdag 6 december 2013

Even een kort berichtje.......

Hier even een klein en kort berichtje van mij, omdat het mij net zoals gisteren helaas niet gaat lukken een artikel te plaatsen. Ik voel mij de laatste twee dagen niet zo heel erg lekker. Ik kan niet zeggen dat ik echt grieperig ben, maar ik heb nogal last van mijn buik. Wat het precies is weet ik niet, want ik kan mij niet herinneren dat ik iets verkeerds gegeten of gedronken heb. Het zou misschien door spanningen kunnen komen, want dat overkomt mij wel vaker dat het dan daar op slaat en dat zou ook verklaren dat ik mij ook best moe voel de hele tijd. Ik heb al wel het idee dat het vandaag, of wanneer jullie dit lezen gisteren, al iets beter ging dan de dag ervoor alleen nog niet zo goed dat ik echt weer de kracht had om een uitgebreid artikel te schrijven. Ik hoop in ieder geval dat het vandaag weer beter zal gaan zodat ik voor morgen wel weer een artikel klaar heb staan voor jullie, want heb op dit moment veel ideeën voor artikelen die ik graag wil gaan schrijven. 

Ik wou jullie dit toch even laten weten zodat er niet ineens twee dagen achter elkaar niks online komt en ik kan voor nu alleen hopen dat ik mij snel weer beter voel. 

Veel Liefs,
Lies