zondag 8 december 2013

My week in pictures - Week 49

Ik ben er weer! Eindelijk na al die dagen voel ik mij weer stukken beter. Het is nog niet helemaal over, maar ik voel mij wel weer goed. Doordat ik toch de helft van de week mij niet lekker voelde heb ik ook helaas niet zo heel erg veel gedaan. Toch heb ik wel weer een paar foto's weten te maken van de afgelopen week. Kijken jullie mee naar mijn week 49?

Mijn nagels groeien best hard en het probleem met dit weer is dat ze dan ook helemaal gaan afbrokkelen en inscheiren. Ik besloot ze daarom maar weer eens een stuk korter te maken omdat het er echt niet meer uitzag en daarna gaf ik ze een mooi rood kleurtje. 

Wij doen nooit echt meer iets aan Sinterklaas, maar een chocoladeletter hoort er toch nog wel bij elk jaar. Ik kocht er daarom twee waarvan één voor moeder en één voor mij.

De storm van de week was hier wel behoorlijk heftig. Mijn moeder en ik moesten ook die dag nog naar de winkel en we dachten vroeg genoeg te gaan, maar helaas was dat niet zo en hebben we naar de supermarkt moeten lopen haha. Toch leverde het ook wel een mooi plaatje op. Onder aan onze ramen in huis kwam namelijk een hele rand van ijskristallen. 

Het hamstervoer bracht mij iets liefde deze week. Ik vond dit brokje namelijk erg op een hartje lijken en moest hem gewoon even op de foto zetten haha.

Bij mijn oom mochten we een Kerstboom ophalen, maar die moesten wij op de fiets meenemen. Het resultaat hij moest helemaal uit elkaar gehaald worden om hem mee te kunnen nemen en hier ligt die dan ook zielig in stukken op de bank. Vandaag gaan we hem in elkaar zetten en komt die er te staan. Ik heb er echt zoveel zin in!

Twilight! Jep ik ben echt Twilight verslaafd en toen ik zag dat deel 1 op tv kwam gisteravond moest ik hem ook gewoon weer zien. Vanavond komen deel 2 en 3 en ook dan zal ik weer voor de tv zitten. 

Een roomboter amandelstaaf eet ik niet vaak, maar zo af en toe vind ik het wel heel erg lekker. Bij de Lidl kwam ik ze tegen en besloot eens een pakje mee te nemen voor bij de koffie.

Doordat wij de afgelopen twee jaar alleen maar twee kleine Kerstbomen er hadden staan hadden wij ook alleen maar hele kleine dingetjes om in de grote boom te hangen. Ik besloot daarom met het geld wat ik had bespaard met een nieuwe boom te kopen mijn moeder mee te nemen naar de Action om wat leuke spulletjes voor onze grote boom uit te zoeken. Hier zal van de week ook zeker nog een shoplog van online komen. 

Dit was alweer mijn week 49 en ondanks dat ik niet veel heb kunnen doen en de meeste tijd op de bank heb doorgebracht, dan nog heb ik ook wel wat leuke dingen kunnen doen zoals de Kerstboom ophalen en wat leuks te kopen om erin te hangen. Ik wil jullie ook nog allemaal erg bedanken voor de lieve beterschapswensen op mijn vorige artikel!

Hoe was jullie week 49? 

Veel Liefs,
Lies

Doe jij al mee aan mijn winactie waarmee je een kerstpakketje kan winnen? Klik hier om erachter te komen wat er in het Kerstpakketje zit en hoe je er kans op kan maken.