zondag 22 december 2013

My week in pictures - Week 51

De één na laatste week alweer van het jaar. De week waarin ik toch de meeste tijd heb besteed aan de voorbereidingen van de feestdagen. Ik ben daar nu ook al een heel eind mee, maar ook voor de komende dagen is er nog wel veel te doen. Daarnaast heb ik ook zeker wel weer leuke dingen gedaan en meegemaakt, dus kijken jullie mee naar mijn week 51?

Mijn moeder en ik zijn momenteel helemaal gek op vermicellisoep. Het zijn gewoon kant en klare zakjes waar je soep van kan maken. Je kan er ook allemaal extra dingen indoen, maar wij eten het gewoon altijd zo. 


Deze week begon Serious Request 2013 en ik ben iemand die dat elk jaar wel volgt. Als wij thuis zijn staat het ook bijna de hele tijd er wel op.


Naar de tv kijken en op je gevoel een rietje in het pakje/zakje steken moet gewoon fout gaan. Ik dacht dat die er al in zat en begon met drinken, maar er kwam maar niks uit. Toen besloot ik toch maar eens te kijken en de foto zegt denk ik genoeg haha.


Tijd om kerstkaarten te schrijven en te versturen! Ik vind dat altijd zo leuk om kaarten te schrijven en het dan naar de mensen op te sturen of zoals we het dit jaar hebben gedaan door ze gewoon te geven aan de meeste mensen om geld te besparen. Het ontvangen vind ik ook altijd erg leuk, maar helaas zitten we nog maar op 4 kaarten dit jaar.


Een avondje met mijn moeder en een vriendin van ons samen en een zak chocolade kruidnoten die we nog hadden. Niet lang nadat de zak open was gegaan was die al leeg, oeps!


Ook werd ik enorm verrast door een vriendin van mij waarvan ik via de post deze leuke rendiersok kreeg. Er zitten twee cadeaus in waarvan één voor mij en één voor mijn moeder. De cadeaus gaan wij pas op kerstavond openmaken, want dat vinden wij wel zo leuk. Al ben ik nu al wel heel nieuwsgierig haha. 


De lucht was van de week zo mooi dat ik er even een foto van moest maken. Helaas zie je de mooie roze kleur samen met wat grijze wolken en daartussen de blauwe lucht niet over op de foto.


En als laatste ben ik ook al aan de slag gegaan met wat cadeaus in te pakken. Het inpakken was alleen niet zo'n succes door de rare vormen die de cadeaus hadden haha. 

Voor nu gaan we alweer de laatste week in van 2013 waarvan ik hoop dat het een hele leuke week gaat worden. Ik kijk er in ieder geval al heel erg naar uit. Of het mij ook gaat lukken om elke dag wat te plaatsen dat weet ik helaas niet, want ik merk dat de voorbereidingen van de feestdagen al heel veel energie van mij kosten. Daarnaast hebben wij tussen de feestdagen door ook de verjaardag van mijn oom, maar ik ga in ieder geval mijn best doen dat er wel wel zoveel mogelijk dagen gevuld zullen zijn met een artikel.

Hoe was jullie week 51? En hoe gaat het bij jullie met de voorbereidingen op de feestdagen?

Veel Liefs,
Lies