zaterdag 4 januari 2014

Kerstcadeautjes die ik gekregen heb

Kerst is helaas alweer voorbij en het nieuwe jaar is al begonnen, maar toch blijf ik vandaag nog wel even in de kerstsfeer. Met kerst hebben wij namelijk cadeaus aan elkaar gegeven en daarnaast werd ik ook nog verrast met onverwachte cadeautjes. Deze wou ik toch nog even met jullie delen in een artikel en ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien.

Ik begin met de cadeaus die ik van mijn moeder heb gekregen. Ik had haar wel het één en ander verteld met wat ik graag wou hebben en daarnaast kreeg ik ook nog andere leuke cadeaus van haar.
Als ik eerste kreeg ik van mijn moeder een hele mooie felroze bel voor op mijn fiets. Ik heb namelijk een heel zielig belletje erop zitten die amper geluid maakt en dit is tenminste een dingdong bel waar wel geluid uitkomt. Daarnaast kreeg ik ook mijn favoriete deoroller van Rexona.

Ook kreeg ik deze mooie houten spiegel met een kleine lade erin. Deze kan ik zelf schilderen in een kleur naar keuze, maar ik denk zelf dat ik hem alleen ga lakken. Ik vind het namelijk zo mooi om het hout te blijven zien.

Ik had ook sokken op mijn verlanglijstje gezet en die heeft mijn moeder ook gekocht en daar ben ik echt heel blij mee. Het zijn grijze sokken met strepen erop in neon kleuren. Ook had mijn moeder kniekousen gekocht en ze was niet zeker of ik dit wel mooi zou vinden, maar ik ben er zo blij mee. Met het koude weer zitten die namelijk zo lekker warm.

Ook had ik pantoffels op mijn verlanglijstje staan en mijn moeder kocht deze mooie blauwe voor mij met een patroontje erop. Ik vind het namelijk heerlijk om op pantoffels rond te lopen als ik thuis ben, maar het paar wat ik zelf had gekocht bleken achteraf veel te groot zijn. Nu kan ik tenminste op goed passende sloffen rondlopen.

Als laatste kreeg ik van mijn moeder een hele leuke roze handdoek met twee washandjes erbij in dezelfde kleur. Ik vond de kleur zo mooi die ze uitgekozen had ook al komt die op de foto helaas anders over als dat het in het echt is.

Dit jaar vierde wij Kerst samen met een vriendin van ons en ook van haar hebben wij beide iets gekregen wat op de bovenstaande foto te zien is. Het is een mok met BFF erop. Ze vertelde achteraf dat ze er één zocht met zus of zusje erop, maar die was er helaas niet. Al vind ik zelf de BFF mok ook zo leuk. Daarnaast kreeg ik van haar een setje met een body lotion en shower gel in de geur lavendel. 

Door een andere vriendin werd ik heel erg verrast met een pakketje die ik via de post kreeg. Hier zat een hele leuke rendiersok in die ik al langs heb laten komen in een my week in pictures artikel. In deze sok zaten cadeautjes voor mijn moeder en mij die wij op kerstavond pas open hebben gemaakt. Ik kreeg twee edelstenen van haar en vind ze zo mooi. Ik verzamel namelijk edelstenen en ben ook altijd benieuwd naar de werking ervan. Mijn moeder kreeg een boeddha en daar was zij ook heel blij mee, want dat is hetgeen wat zij verzameld. 

Als laatste werd ik verrast door Jessie van findinnerbeauty.com. Ik had meegedaan aan haar kerstwinactie en mocht deze mooie kerstcadeaus ontvangen. 

Uit de twee pakjes kwam een Ginger Sparkle geschenkblik. Dit was mijn favoriete product uit de kerstcollectie van TBS en ben er daarom ook zo blij mee. Er zit een body butter, scrub, zeepje en douchegel in en ze ruiken heerlijk. Daarnaast kreeg ik een geschenkverpakking in de vorm van een sneeuwpop. Hier zit een Shea body butter en lip butter in. Ik had deze nog nooit geroken, maar het ruikt echt heerlijk.

Daarnaast had Jessie een heel mooi toilettasje van Givenchy erbij gedaan met daarin een aantal mini's, proefmonsters en een chocolade masker. Ik ga dit ook zeker allemaal uitproberen, want de meeste producten ken ik nog niet.

Dit waren mijn kerstcadeaus en ik kan wel zeggen dat ik behoorlijk verwend ben. Ik wil mijn moeder, mijn twee vriendinnen en natuurlijk ook Jessie heel erg bedanken voor de cadeaus. Alle cadeaus die ik heb mogen krijgen van jullie vind ik heel mooi en ben er ook erg blij mee.

Hebben jullie met de kerst cadeaus gegeven? Zo ja, wat heb jij gekregen voor de kerst?

Veel Liefs,
Lies