vrijdag 3 januari 2014

Random Favorites van 2013

Aan het begin van de maand maak ik altijd een overzichtje van de random favorites die ik had in die maand ervoor. Het zou nu daarom ook tijd zijn voor de random favorites van december, maar ik heb besloten een anders overzichtje te maken. Het is namelijk een random favorites van heel 2013 die ik bij elkaar heb verzameld door alle artikelen te bekijken van het afgelopen jaar en daar mijn ultieme random favorites uit te halen. Kijk snel verder.......

Mijn favoriete lippenbalsems zijn deze twee van Essence. Ze komen uit de Me & My Ice Cream TE en ze zijn gewoon zo fijn. Ook de geuren zijn heerlijk, want de één ruikt fruitig en de ander naar karamel. Ik gebruik ze ook bijna dagelijks en als er weer zoiets komt ga ik ze zeker kopen.

Mijn tijgertas is ook zeker een favoriet. Toen ik hem kocht zat ik wel enorm te twijfelen, maar ik ben zo blij dat ik het gedaan heb. Ik vind hem zo leuk en krijg er ook zulke leuke reacties op. Ook maak ik heel vaak mee dat kinderen hem willen aaien haha.

Een Garnier handcrème die naar honing ruikt maakte mij wel heel nieuwsgierig. Toen ik eenmaal gebruikt had heb ik er ook gelijk nog één bij gekocht bij de Action. Een product waar ik er meerdere van koop valt daarom ook zeker onder een favoriet.

Ik ben altijd al gek geweest op lezen, maar dikke boeken was nooit iets voor mij totdat ik eens in de Twilight serie begon. Sindsdien verslind ik het ene na het andere dikke boek. De serie waar ik ook zeker geen spijt van heb gehad dat ik ze gekocht heb is The Iron Fey serie. Het zijn zulke mooie boeken en ga ze dit jaar ook zeker nog een keer lezen.

Ik heb toch wel een hele gevoelige hoofdhuid en daardoor ook vaak last van schilfertjes en veel jeuk, maar sinds ik de producten van de Haar & Hoofdhuid lijn van Andrélon heb gebruikt is het helemaal verdwenen. Het is dat ik nieuwe producten testen zo leuk vind anders had ik echt niks anders meer gebruikt voor mijn haar.

Nagellak mag ook zeker niet ontbreken in een favorieten overzichtje van het afgelopen jaar. Ik heb gekozen voor het Sparkle Sand Effect lakje van Essence. Het was mijn eerste Sand lakje en vind het effect ervan zo mooi. Ik droeg zelf ook bijna nooit rode nagellak, maar door deze mooie rode kleur ben ik het zo mooi gaan vinden.

Ik kijk heel veel films, maar Mortal Instruments : City of Bones is toch wel mijn favoriet geweest met die ik vorig jaar gekeken heb. Ik heb hem zelf in de bioscoop gezien en dat was ook voor het eerst sinds jaren dat ik weer naar de bioscoop durfde te gaan. Hij is nu nog niet op DVD uit, maar die komt wel volgende maand.

Ik had nog nooit iets van Kneipp geprobeerd, maar deze twee crème douchegels moest ik gewoon proberen. Sindsdien ben ik zo gek op de producten van Kneipp, maar deze twee blijven toch nog steeds wel mijn favoriet.

De Eyebrow Filler van Catrice heb ik nog niet zo heel erg lang geleden ontdekt, maar ik ben er nu al helemaal gek op. Ik gebruikte namelijk nooit iets met kleur omdat ik bang was dat mijn wenkbrauwen nog veel donker zouden worden, maar deze is gewoon perfect voor mij.

Ook de Pickwick Rooibos Mango & Peach mag zeker niet ontbreken. Ik heb toch vaak snel dat een thee mij begint te vervelen als ik het veel gedronken heb, maar met deze is dat nog steeds niet gebeurt.

Een ontdekking op parfum gebied was toch wel de Secret Potion van Christina Aguilera. Hij ruikt zo lekker en draag hem ook zo vaak. Al zijn de andere geuren van Christina ook zeker wel lekker.

Een favoriete serie had ik ook zeker het afgelopen jaar en dat was Being Human. Het gaat over een vampier, weerwolf en een geest. Ik ben nu inmiddels seizoen 3 aan het kijken en hoop dat er ook snel een seizoen 4 zal komen.

En mijn laatste favoriet zijn deze twee body butters van The Body Shop in de geuren passievrucht en bosbes. Het zijn ook de eerste producten die ik daar gekocht heb en vind ze zo fijn.

Dit was mijn overzichtje van mijn favorieten van heel 2013. Ik heb zeker nog wel meer favorieten, maar over die producten is er nog geen review online gekomen. Ik heb daarom alleen gekozen voor de producten waar ik al wel een review over heb geschreven. Nu is het tijd om weer een mooi jaar tegemoet te gaan waarin ik weer nieuwe pareltjes oftewel favorieten kan ontdekken.

Hebben jullie producten waarvan je zo blij bent dat je die ontdekt hebt in 2013?

Veel Liefs,
Lies