zondag 19 januari 2014

My week in pictures - Week 2 & 3

Vandaag heb ik een my week in pictures van de afgelopen twee weken. De afgelopen twee weken heb ik het behoorlijk druk gehad. Zo was ik vorige week zondag jarig en afgelopen vrijdag heb ik dat gevierd. Hier zullen jullie daarom ook wel een heel wat foto van tegengekomen en natuurlijk ook andere foto's. Bereid je alleen voor op toch wel meer foto's dan normaal doordat het van twee weken is. Kijk snel verder.......

Als eerste deed ik voor het eerst een bestelling bij de The Body Shop in de sale. Ik vond het best wel moeilijk om het meeste op de gok te kopen doordat ik de producten en vooral de geuren niet kende. Gelukkig was ik blij met alles en inmiddels zit ik op mijn tweede bestelling  te wachten. Ik ben alleen bang dat daar wel iets van zal ontbreken aangezien ik zag dat er bij verstuurde producten een 0 stond in plaats van het aantal wat ik besteld had. Ik hoop natuurlijk dat ze er wel bijzitten omdat ik het al betaald heb, maar dat is nog even afwachten haha. Wat ik bij deze bestelling gekocht heb kunnen jullie trouwens terugvinden in deze shoplog

Ik maakte voor mijn moeder en mij lekkere broodjes kipshoarma. De volgende keer wil ik er alleen nog wat groente doorheen doen zoals paprika, want dat miste ik toch wel een beetje.

Mijn moeder en ik hebben heel erg moeten lachen om haar hond Max. Hij lag op een plek op de bank waar die een soort van regenboog op zich kreeg en op een gegeven moment besloot die zichzelf te gaan bijten en kwam die op zijn neus.

Vorige week zondag was ik jarig en kreeg ik een heerlijke bak koffie op bed. Wij proberen dat altijd te doen als de ander jarig is om een bak koffie op bed te brengen.

Toen ik beneden kwam was ook de hele kamer versierd en ondanks dat ik nu 27 ben geworden vind ik dat nog steeds zo leuk als mijn moeder dat doet.

Ook voor het raam was het versierd met een hartelijk gefeliciteerd slinger. 


Ik had een lekker mokka taartje gekocht om met mijn verjaardag te eten. Het valt mij alleen op dat ik zo ongeveer elke keer foto's van eten maak waar al wat vanaf is gegeten. Ik besluit namelijk altijd dat ik er een foto van wil maken als ik er al van gegeten heb haha.

Mijn moeder en ik hadden al een hele tijd zin in een keer weer chinees eten. Dat hadden wij toch al heel lang niet meer gehad. Ik had nog steeds geld over van mijn no-buy en besloot daarmee chinees voor ons te kopen. Renate, een vriendin van mij, at ook gezellig mee. Zij is namelijk op de dag zelf ook nog even gekomen zodat ik toch iemand op visite had.

Hier een hele charmante ik-eet-chinees actie foto van mij die mijn moeder gemaakt heeft. Al was dit mijn eigen schuld, want ik had net ervoor zo'n actie foto van haar en Renate gemaakt. 

Wat ik nog meer op mijn verjaardag heb gedaan? Nou onder andere dit wat je op de foto ziet haha. Mijn moeder was aan het haken en ze kreeg het begin niet uit de bol met katoen. Ik besloot het te doen voor haar en het begin kreeg ik eruit alleen kwam daarbij wel de halve bol mee uit het midden, oeps! Ik kon hem dus helemaal opdraaien tot ik weer bij het begin aanbeland was. Op de foto had ik zo ongeveer de helft al opdraait van wat ik eruit getrokken had.

Ik zag op het account van Mijn Pakket van Postnl dat er een pakketje naar mij onderweg zou zijn. Ik wist alleen totaal niet wat het zou zijn doordat ik niks verwachte. Ik heb heel lang nieuwsgierig moeten blijven, want vijf dagen lang werd de bezorgdag weer naar de volgende dag gezet. Het bleek dus een Robijn wasmiddel en deze heb ik aan mijn moeder gegeven. Ze vond hem namelijk zo lekker ruiken.

Diegene die mijn blog volgen weten dat ik helemaal gek ben op The Iron Fey boeken en die heb ik nu helaas allemaal uit. Bij het postkantoor hier in de buurt kwam ik nu het nieuwe boek van Julie Kawaga tegen wat het eerste deel is van de Blood of Eden serie. Ik had nog een VVV-bon en besloot hem hiermee te kopen. Ik hoop dat deze serie net zo mooi is om te lezen, maar voor nu ben ik eerst nog bezig in de Academicus Vampyrus serie. Hier komt volgende maand ook een film van uit die Vampire Academy heet. 

Een tijdje geleden vroeg een vriend van mij of ik zijn katten kon haken, want dat vond hij wel leuk. Het eerste katje had ik al af en staat al bij hem thuis en nu na een tijdje heb ik ook eindelijk de tijd gehad om de tweede af te maken. 

Ik kreeg dit jaar één kaartje voor mijn verjaardag en dat was deze leuk kaart die ik van mijn moeder kreeg. Ik vind hem erg leuk en vooral ook lekker vrolijk.


Ook vond ik nog even de tijd om wat anders  te haken nadat ik het katje af had voor een vriend. Wat het is dat ga ik nog niet verklappen, maar zodra die af is zal ik er zeker een foto van voorbij laten komen.

En als laatste de verjaardagscadeaus die ik heb gekregen. De kaart heb ik dan van mijn moeder en zij had er wat geld in gedaan wat ze speciaal voor mij had gespaard en dat vond ik zo lief. Daarboven staat een 8x4 deodorant en een douchegel van Isabel die ik kreeg van mijn Oom Frans en ze ruiken beide heerlijk. Daarnaast aan de linkerkant een Cadeau Card van Dirx Drogist die ik van mijn buurvrouw Silvia kreeg. Ik ga binnenkort dus even lekker rondsnuffelen bij de Dirx. En dan nog drie cadeaus die ik van Renate kreeg. Het is een sporthorloge, een lavendel kaarsje en hele leuke elfen oorbellen. 

Dit waren mijn afgelopen twee weken die vooral veel in het teken van mijn verjaardag hebben gestaan. Ik heb het ook zeker heel gezellig en leuk gehad. Wat ik deze week allemaal ga doen dat weet ik nog niet, want na al die drukte wil ik vooral weer even lekker ontspannen. Ik ga ook weer proberen elke dag een artikel te plaatsen nu alle drukte voorbij is, maar of dat gelijk al gaat lukken weet ik niet. Onze buren zijn namelijk verhuist en de woningbouw is nu het hele huis aan het verbouwen al ruim 1,5 week. Door alle lawaai wat het geeft en dat ze zo ontzettend vroeg ermee beginnen slapen mijn moeder en ik veel minder dan normaal en hebben bijna elke dag hoofdpijn erdoor. Dat is dus alles behalve prettig en we hopen dat ze nu toch wel bijna klaar zijn. 

Hoe waren voor jullie de afgelopen twee weken?

Veel Liefs,
Lies