donderdag 27 februari 2014

3x nieuwe Essence Colour & Go nagellak

Met de update van het Essence assortiment zijn er weer een heleboel nieuwe kleuren nagellak toegevoegd. Toen ik bij het Kruidvat naar de nieuwe kleuren aan het kijken was vond ik het daarom wel erg moeilijk om daar een keuze uit te maken. Nu de lente steeds dichterbij komt besloot ik daarom kleuren uit te zoeken waarvan ik zeker weet dat ik ze in dit seizoen veel zal gaan dragen. Ik liep daarom met drie leuke nieuwe kleurtjes de winkel uit die voor mij helemaal lenteproof zijn. Kijken jullie mee.......


Als ik de drie kleurtjes bij elkaar zie krijg ik toch wel een lentegevoel. Toen ik de foto's maakte kwam ook ineens het zonnetje tevoorschijn die het gevoel alleen maar versterkte. Ook maakte ik dankbaar gebruik van het zonnetje door telkens bij de swatch foto's de eerste in daglicht te nemen en de tweede in zonlicht. Oh ja en alvast excuses voor mijn zeer droge handen, want die wachten ook met smart op het lenteweer.








Van links naar rechts op de foto :
173 Over The Rainbow
177 Happy End
178 Hello Spring

173 Over The Rainbow
Over The Rainbow is een blauw kleurtje die ook een beetje neigt naar lavendel. In de nagellak zitten allemaal hele kleine turquoise glitters verwerkt die je op de tweede foto beter kan zien. De dekking is prima van deze kleur, want na twee lagen dekte die al volledig.
177 Happy End
Happy End is een knalroze kleur die je gelijk helemaal vrolijk maakt. Deze nagellak heeft een crème finish en dekte perfect na twee lagen.

178 Hello Spring
En het laatste het kleurtje wat zelf ook al helemaal klaar is voor de lente en dat is Hello Spring. Het is een mintgroene kleur met hele kleine zilveren en pastel kleurige glitters erin. Ondanks dat die het lichtste is dekte die ook weer prima na twee lagen.

Dit waren de drie kleurtje die ik gekocht heb en nieuw aan het Essence assortiment zijn toegevoegd. Normaal kan ik wel een favoriet kiezen, maar  bij deze kleuren vind ik het toch wel erg moeilijk. Ze zijn alle drie even goed qua dekking en zien er ook erg  mooi uit. Ik weet alleen helaas niet of ze allemaal ook te koop zijn in de filialen die maar een enkel Essence schap hebben. Ik heb ze zelf namelijk bij een filiaal gekocht die een dubbel schap heeft.

De Essence lakjes kosten €1,69 per stuk. 

Wat vind jij van deze kleurtjes? En heb jij misschien ook al een nieuw Essence lakje gekocht?

Veel Liefs,
Lies