vrijdag 28 februari 2014

Let's listen to some music #9

Muziek luisteren is één van de dingen die ik toch het liefste doe. Muziek laat voor mij de tijd sneller gaan, maakt dingen die ik wat minder leuk vind om te doen een stuk leuker, het kan mij vrolijk maken en ook juist troost bieden. Jep, een leven zonder muziek kan ik mij niet voorstellen. Vandaag heb ik daarom weer een aantal liedjes op een rij gezet die ik de laatste tijd veel geluisterd heb. Kijk snel verder.......

Boyzone - Light up the night

Eind vorig jaar kwam het nieuwe album van Boyzone uit. Zelf heb ik hem inmiddels al grijsgedraaid en één van de liedjes die ik het mooiste vind van dit album is toch wel Light up the night. Wat ik ook erg leuk vind is dat ik van niet Boyzone fans hoor dat ze dit lied ook zeker wel kunnen waarderen. 

American Authors - Best Day of My Life
Een tijdje geleden hoorde ik dit lied en sindsdien blijf ik hem afspelen. Dit is echt een liedje dat als ik hem hoor dat die mij gelijk vrolijk maakt.

Mika - Underwater

Mika blijf ik een goede zanger vinden die mooie en leuke liedjes maakt. Dit is al een wat ouder lied van hem die ik weer herontdekt heb en die ik nu telkens blijf luisteren.

Klingande - Jubel
Muziek met weinig tot geen tekst kan ik ook zeker wel waarderen en zo ook dit lied van Klingande. Ik vind de muziek van dit lied zo mooi en het is ook een lied die mij zelfs ontspant.

Marco Borsato & Gers Pardoel - Stem
Ook dit lied van Marco Borsato en Gers Pardoel mag niet ontbreken in het lijstje van wat ik het meest geluisterd heb. De tekst is erg mooi en vooral ook het refrein wat Marco zingt vind ik erg sterk.
 
John Legend - All of me
En als laatste All of me van John Legend. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet veel liedjes van John Legend luister, maar deze vind ik erg mooi.

Dit waren alweer de liedjes die ik de laatste tijd heel veel geluisterd heb. Natuurlijk zijn er nog wel veel meer geweest, want er gaat eigenlijk geen dag voorbij dat ik geen muziek luister. Toch waren dit denk ik wel de zes liedjes die ik echt het meeste geluisterd heb en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.

Kende jij deze liedjes al? En heb jij ook liedjes die je momenteel heel veel luisterd?

Veel Liefs,
Lies