zondag 2 maart 2014

My week in pictures - Week 9

Inmiddels zitten wij alweer in de maand maart. De vorige maand is na mijn idee zo snel voorbij gevlogen, maar misschien komt dat ook wel doordat je weet dat deze maand altijd korter is en die daarom zo snel lijkt te gaan. Alleen is natuurlijk niet alleen de maand februari voorbij, maar laten we ook alweer week 9 achter ons. Daarom is het vandaag weer tijd voor een My week in pictures.......

Vorige week zaterdag waren wij vergeten gehakt te kopen voor de spaghetti en daar kwamen wij zondag pas achter. We dachten even snel daarvoor nog naar de supermarkt te gaan die altijd op zondag open is, maar helaas was die vanaf nu niet meer open. Dan maar even naar de snackbar om daar wat te halen. Al hoor je mij hier zeker niet over klagen hoor haha.

In de ochtend zag ik deze hele mooie lucht buiten en ik moest het even op de foto zetten. Helaas komt het niet zo op de foto over als dat het echt was, want de kleuren zaten helemaal vermengd door elkaar en waren ook veel feller.

Hadden wij een reden om taart te eten? Nee niet echt haha. We zagen dit taartje al een tijdje in de supermarkt voor €0,99 en we moesten hem gewoon eens proberen. Hij was gelukkig heel erg lekker, maar ook wel ontzettend zoet.

Ik had de laatste tijd weinig tijd om verder te lezen in het derde deel van de Academicus Vampyrus serie. Deze week maakte ik er gewoon eens even tijd voor. Ik ben bij dit deel nu ook alweer op de helft en het is zo moeilijk om het boek aan de kant te leggen.

Volgens mij is dit het eten wat het meest terugkomt in My week in pictures. Ik ben gewoon gek op zuurkool en deze week maakte mijn moeder het weer eens. Ik ga ook snel nog weer een paar pakjes kopen zodat ik het ook nog in de lente/zomer kan eten. Ik lust het namelijk wel het hele jaar door.

Ik blijf mij toch steeds verbazen over het aantal volgers wat ik nu heb en dat ik bijna aan de 150 zit. Daarom even een klein bedankje tussendoor voor jullie! Bij de 150 volgers zal ik ook weer een leuke winactie plaatsen of tenminste ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden haha.

Qua eten was het niet bepaald een gezonde week als ik dit zo allemaal zie. Naast de patat en het taartje hadden wij ook nog een toetje die op moest. Het was een bitterkoekjespudding die wij bij de Lidl hadden gekocht.

Ik heb een hele leuke combinatie gevonden als het om nagellak gaat. Hier zie je de twee lakjes en had eigenlijk niet verwacht dat ik ze samen zo leuk zou vinden. Van de week zal hier ook nog een artikel over online komen.

Als laatste ben ik nog even met mijn moeder naar de Action geweest. Ik dacht er zelf niks te hoeven kopen, maar zoals elke keer vond ik toch weer een aantal dingen die meegingen. Ook hiervan zal nog een shoplog online komen deze week.

Dit was alweer mijn week en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. De aankomende week heb ik eigenlijk nog weinig plannen, maar er zullen zeker wel weer leuke dingen op mijn pad komen. Ik ga in ieder geval wel even de tijd nemen om creatief aan de gang te gaan. Ik begin nu namelijk al de kriebels voor Pasen te krijgen om daar leuke dingetjes voor te maken en daar gaat toch wel wat tijd inzitten.

Ga jij de aankomende week nog iets leuks doen?

Veel Liefs,
Lies