zaterdag 15 februari 2014

Shoplog : Beauty Shoplog

De laatste keer dat ik echt voor beauty producten ben gaan shoppen is toch alweer bijna 3 maanden geleden. Tussendoor heb ik wel een keer producten besteld bij The Body Shop, maar echt het winkel uit, winkel in shoppen had ik nu toch ook wel eens een keertje weer zin in. In plaats van Valentijnsdag vieren hebben mijn moeder en ik daarom een shopdag gehouden. Benieuwd wat ik gekocht heb? Dat zien jullie vandaag in deze shoplog.


Action
Als eerste zijn we even naar de action geweest en kocht ik deze Nivea Soft Crème. Ik ben gek op de producten van Nivea, maar deze creme had ik nog nooit geprobeerd. Wel hoor ik er heel veel positieve verhalen over, dus toen ik hem bij de Action zag staan moest die wel eens mee.

Prijs : €1,39

Ook kwam ik bij de Action deze twee Dusch Das douchegels tegen die mijn aandacht trokken. Ze ruiken beide heel erg lekker en daarom heb ik ze ook meegenomen. Alleen één tip als je ze gaat ruiken pas dan alsjeblieft op met iets in de verpakking drukken. Ik liet ze mijn moeder ruiken en doordat het nogal een rare opening heeft schoot er een hele klodder uit precies in haar oog. Ik schrok heel erg, maar gelukkig is alles inmiddels weer goed met haar oog.

Prijs : €0,98 per stuk

Kruidvat
Bij de Kruidvat lagen de nieuwe Essence en Catrice producten in de schappen. Van Catrice heb ik niks meegenomen, maar wel van Essence. Ik heb de producten meegenomen waar ik zelf heel erg benieuwd naar was en dat was vooral de nagellak. Ik ben nu eenmaal gek op nagellak haha. Als eerste nam ik daarom deze vijf nieuwe Colour & Go nagellakjes mee waarvan de laatste twee het Sparkle Sand Effect hebben.

173 Over The Rainbow
177 Happy End
178 Hello Spring!
182 Hello Rosy
183 Be My Lucky Star

Prijs : €1,69 per stuk

En hier nog vier nagellakjes waar ik ook erg benieuwd naar was. Het zijn er twee uit de nieuwe Nail Candies lijn, één uit de Nail Art Special Effect toppers lijn en de laatste komt uit de Effect Nails lijn.

02 Always In My Mint
06 Soda Pop & Candy Shop
22 Black Dress And White Tie
03 Glitz & Glam

Prijzen : €1,89 per stuk, €1,89 per stuk, €1,99 per stuk

Naast de nagellak waren er ook zeker nog andere producten waar ik erg benieuwd naar was en die nam ik ook mee. Het zijn twee lipglossjes uit de nieuwe XXXL Longlasting lipgloss lijn waarvan ik een glanzende en een matte kleur van meenam. Daaronder de nieuwe Blush Up! blush en de Studio Nails Moisturizing Cuticle Cream.

Lipgloss :
04