woensdag 19 februari 2014

Spam je blog! #5

Nieuwe blogs ontdekken vind ik altijd erg leuk en ik denk dat ik niet de enige ben. Wat ik zelf een erg leuke manier vind om nieuwe blogs te leren kennen is door een Spam je blog! artikel. Vandaag wil ik jullie daarom weer de kans geven om vrijuit in de comments jouw blog (of andere website) te spammen. Ben je er klaar voor? Kijk dan snel verder.......


Wat is de bedoeling?

Dat is heel simpel. Plaats in de comments een link naar jouw blog en vertel daarbij iets korts over jezelf en je blog. Heb je geen blog, maar wel een andere site die van jouzelf is, dan mag je deze uiteraard ook gewoon plaatsen. Ook als ik je blog of site al ken kan je deze gewoon plaatsen, want er zal altijd wel iemand zijn die het nog niet kent. Ik zal zelf ook overal even een kijkje komen nemen en ik zou het ook heel erg leuk vinden dat als je je eigen blog of site hebt gespamd, dat je ook even een kijkje neemt bij de linkjes die er al staan. Wie weet leer jij dan ook hele leuke, nieuwe blogs kennen!

Het wil nog wel eens gebeuren dat een comment met een link in de spambox van mijn comment systeem terecht komt. Ik zal dat zo goed mogelijk in de gaten houden. Mocht ik zien dat er één in terecht is gekomen zal ik hem ook zo snel mogelijk toestaan om te plaatsen.

Ik wens jullie heel veel spamplezier toe!

Veel Liefs,
Lies