dinsdag 18 maart 2014

Essence Colour & Go If i were a boy & Topper Bird of paradise

Als ik ergens gek op ben qua make-up dan is het wel nagellak. Vooral de lakjes van Essence trekken telkens weer mijn aandacht en halen mij altijd weer over om nieuwe kleurtjes te proberen. Zo ook deze twee lakjes die samen ook nog eens een leuke combinatie bleken te zijn. De kleuren die ik meenam zijn de Colour & Go 158 If i were a boy en de Special Effect Topper 19 Bird of paradise. Kijken jullie mee?

158 If i were a boy
If i were a boy is een heel leuk en helder kleurtje blauw. Op het eerste gezicht leek het voor mij een pastel blauw lakje, maar eenmaal twijfel ik toch of ik hem zo zou kunnen noemen. Dit lakje kwam ik tegen in de afprijsbak van de Kruidvat voor €1,00. Waarom die daar inzat weet ik niet. Het is namelijk gewoon een kleur die onder het vaste assortiment van Essence valt.

Op de nagels vind ik hem zelf prachtig. Dit is denk ik ook wel een kleurtje die ik deze lente/zomer heel veel zal gaan dragen. De dekking ben ik ook zeer tevreden over, want na twee lagen dekt deze kleur perfect.

19 Bird of paradise
Bird of paradise komt uit de Nail Art Special Effect Topper lijn van Essence en is nieuw aan deze lijn toegevoegd. Dit lakje zit vol met leuke pastelkleurige flitters en daarmee heeft die ook wel echt mijn hart gestolen. Op de dop staat dat deze topper een feather effect heeft.

Het effect van deze Topper vind ik heel erg leuk en ook zeker in combinatie met het blauwe lakje. Het heeft ook wel iets weg van veertjes op je nagels. Op de foto heb ik één laag aangebracht. Zelf vind ik dat ook meer dan genoeg, want hij zit boordevol met flitters.

Van beide lakjes heb ik zeker geen spijt dat ik ze gekocht heb. Van If i were boy vind ik de kleur heel erg mooi en zoals ik al vertelde denk ik ook wel dat ik deze heel erg vaak zal gaan dragen. Van Bird of paradise vind ik het effect heel erg leuk en ik denk dat dit ook wel een Topper is die je met veel verschillende kleuren zou kunnen combineren.


De prijs van de Colour & Go nagellak is €1,69 en van de Special Effect Topper €1,89.

Wat vind jij van deze lakjes?

Veel Liefs,
Lies