donderdag 20 maart 2014

Tag : TMI (too much information) Tag

Op verschillende blogs kwam ik deze leuke tag al tegen. Het is de too much information tag die maar liefst 50 vragen heeft. Nu heb ik al vaker gezegd dat ik vragenlijstjes sowieso altijd heel erg leuk vind. Daarom ga ik mij er vandaag ook aan wagen om al deze vragen voor jullie te beantwoorden en ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen. Lees snel verder.......

1. Wat draag je?
Ik draag nu mijn zwarte laarzen, een lichtroze spijkerbroek en een lichtblauw shirt met daaroverheen een grijs vestje.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Jep ik ben zeker wel eens verliefd geweest.

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Die heb ik helaas ook meerdere keren gehad. Al was de laatste denk ik nog wel het ergste.

4. Hoe lang ben je?
Ik ben 1.60 meter.

5. Hoeveel weeg je?
Helaas moet ik zeggen dat ik nog steeds aan de 76 kg zit. Ik doe mijn best om weer de knop om te zetten om af te vallen, maar helaas is dat tot nu toe nog niet gelukt door omstandigheden.

6. Heb je tattoo’s?
Nee ik heb geen tattoo's. Ik denk er wel eens over na, maar zolang ik het niet 100% zeker weet zal ik het niet doen.

7. Heb je piercings?
Een piercing heb ik wel. Ik heb namelijk een neuspiercing die ik op mijn 13e heb laten schieten. Dit heb ik samen met mijn moeder gedaan. Zij heeft er zelf dus ook één.

8. OTP?
Ik heb hier een tijdje over nagedacht, maar ik zou hier eigenlijk echt geen antwoord op weten.

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Ook bij deze vraag heb ik helaas geen antwoord voor jullie.
10. Wat is je favoriete serie?
Bij mij verandert het best veel met welke series ik kijk. Op dit moment is dan toch denk ik wel Celblok H en ook het nieuwe seizoen van Divorce. Daarnaast kijk ik ook al vanaf mijn 8e GTST en dat zit er nu eigenlijk nog steeds in om dat elke avond even te kijken of als dat niet kan het later terugkijken.

11. Wat is je favoriete band?
Ik vind heel veel bands wel goed, maar als ik kijk naar waar ik al vanaf jonge meid af aan fan van ben is dat toch wel Boyzone.

12. Wat mis je?
Een vast dagritme. Nu ik geen werk heb mis ik dat wel enorm dat je gewoon elke dag lekker naar je werk kan gaan en ook gewoon kunt zeggen dat je weekend hebt. Ik ben nu ook telkens in de war met de dagen. Zo krijg ik het bijvoorbeeld in mijn hoofd dat ik even naar een bepaalde winkel wil en er dan achter kom dat het zondag is en die helemaal niet open is haha. 

13. Wat is je favoriete liedje?
Ik luister zo ontzettend veel muziek dat ik eigenlijk nooit echt een favoriet liedje kan noemen. 

14. Hoe oud ben je?
Ik ben 27.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Steenbok.

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Eerlijkheid vind ik sowieso heel erg belangrijk en ook zeker humor. Ook vind ik het altijd erg leuk als een jongen een beetje creatief is aangelegd. Vooral ook omdat ik zelf ook graag creatief bezig ben.

17. Wat is je favoriete quote?
Daarvoor hoef je alleen maar naar de naam van blog te kijken haha.

18. Wat is je favoriete acteur?
Dat is dan denk ik toch wel Taylor Lautner. Al vind ik Martin Lawrence ook altijd heel erg goed en lig ook altijd in een deuk bij zijn films. 
19. Wat is je favoriete kleur?
Ik heb eigenlijk niet echt een favoriete kleur. Zo heb ik een moment dat ik gek ben op roze en zo kan er ook weer een moment komen dat ik paars juist heel erg mooi vind.

20. Harde muziek of zachte muziek?
Dat ligt toch denk ik aan het moment zelf. Soms heb ik zin om keihard mee te zingen met liedjes en dan is harde muziek wel verstandig haha. Alleen ik heb ook momenten dat ik gewoon wil relaxen met rustige en zachte muziek. 

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Ik ga dan altijd naar mijn slaapkamer, want ik ben dan wel iemand die het liefste alleen zit en de rust wil opzoeken.

22. Hoe lang douche je?
Veel te lang! Ik neem mij altijd voor dat ik heel kort ga douchen, maar als ik dan eenmaal onder de douche sta vliegt de tijd voorbij.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Dat ligt eraan hoeveel tijd ik heb. Als ik weinig tijd heb kan ik zo binnen 10-15 minuten helemaal klaar zijn. Heb ik voldoende tijd dan kan ik er ook zo 45 minuten over doen.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee gelukkig zelf niet, maar heb het wel eens met dierbare van mij meegemaakt dat een ander uit het niets ze aanviel. Dat is iets wat verschrikkelijk is om te zien.

25. Wat is een turn-on?
Als een jongen een hele mooie lach heeft en ook mooie, lieve ogen.

26. Wat vind je een afknapper?
Als een jongen telkens schatje, lieverd, moppie enzo zegt of als die echt continu foute complimenten maakt. Zoals bijvoorbeeld door te zeggen dat je wel heel erg lekker bent.

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik wou graag filmpjes gaan maken voor mijn blog en daarom heb ik toen een YouTube kanaal aangemaakt. Tot nu toe heb ik alleen nog maar één filmpje gemaakt, want het voelt voor mij toch wel wat ongemakkelijk om tegen een camera te praten en te weten dat iedereen je kan zien haha.

28. Heb je angsten?
Die heb ik heel erg veel. Door mijn angststoornis heb ik toch wel behoorlijk wat angsten. Het is gelukkig alleen niet meer zo erg als jaren geleden.
29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Dit is wel een hele persoonlijk vraag haha. Ik zal er toch eerlijk antwoord op geven. Dat was nog niet zo heel erg lang geleden namelijk. Toen had ik even een dipje dat ik het niet meer zag zitten dat ik snel een baan zal vinden en ik daarnaast weet dat mijn uitkering bijna stopt. Doordat mijn moeder ook werkloos is geworden zal zij mijn rekeningen er niet bij kunnen hebben omdat we anders niks meer hebben om van te eten en drinken. Dat is daarom wel even iets geweest de afgelopen tijd waardoor ik moest huilen omdat ik mij toch wel behoorlijk machteloos voelde erdoor.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Ik ben eigenlijk niet iemand die dat heel erg snel zegt tegen mensen, maar ik denk dat het een tijdje geleden is geweest dat ik het tegen mijn moeder zei.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Dat is eigenlijk heel simpel, want het is de naam van mijn blog.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Ik heb toevallig gisteren Academicus Vampyrus deel 4 uitgelezen en ga nu ook gelijk weer beginnen aan deel 5.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Dat is dan toch wel GTST geweest denk ik, want dat kijk ik elke avond.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn moeder is dat geweest, want ik woon nog bij me ma in huis en we kletsen ook ontzettend veel met elkaar.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Dat is een hele lieve vriendin van mij.

36. Wat is je favoriete eten?
Zuurkool! Het gaat zelfs zover dat ik nu al tien pakjes zuurkool in de kelder heb liggen zodat ik in de lente en zomer zuurkool kan blijven eten. Ik lust dat namelijk het hele jaar door wel en zelfs als het 30 graden is buiten.
37. Waar wil je nog graag naar toe?
Er zijn eigenlijk nog zoveel plekken waar ik naar toe zou willen gaan en dan zowel in Nederland zelf als in het buitenland.

38. De laatste plaats waar je was?
Thuis in Apeldoorn. Ik ga eigenlijk nooit echt buiten Apeldoorn door mijn straatvrees.

39. Heb je een crush?
Nee ik heb op dit moment geen crush.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Dat is alweer een behoorlijke tijd geleden haha. Ik ben nu ruim 6 jaar vrijgezel, dus ja het kussen met iemand is ook alweer zo lang geleden.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Hier moest ik toch wel even heel goed over nadenken. Ik denk dat het toch wel is geweest toen ik gezellig met iemand aan het kletsen was en diegene ineens uit het niets zei dat die allemaal niet hoefde te weten wat ik vertelde. Toen had ik wel even zoiets van prima dan zeg ik wel niks meer haha.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Ik hou heel erg van snoepjes in verschillende fruitsmaken. Zo heb je van Maoam de Pinballs snoepjes en die vind ik zo lekker. Die hebben ook gelijk mijn andere favoriete smaak, want binnenin zit ook nog een klein beetje zure poeder.

43. Welke instrumenten speel je?
Als kind heb ik blokfluitles gehad, maar ik denk niet meer dat ik dat nu nog zou kunnen. Ik speel dus eigenlijk helemaal geen instrumenten meer.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Dat vind ik wel een hele moeilijke. Ik maak zelf zo af en toe sieraden en eigenlijk vind ik daardoor ook alles heel erg leuk om te dragen. Alleen als ik echt moet kiezen zou ik denk ik toch voor armbanden of oorbellen gaan.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Zumba en dat is ook iets wat ik heel snel weer wil gaan doen.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Het liedje van Utopia. Elke keer als ik die begintune hoor blijft die weer in mijn hoofd zitten en ploept dan op de gekste momenten weer in mijn hoofd en begin ik het te zingen.

47. Wat is je favoriete openingszin?
Ik heb eigenlijk een hekel aan openingszinnen. Ik ben meer iemand van het gewoon hoi of hallo zeggen en daarna gezellig doorkletsen.

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Een openingszin heb ik nog nooit gebruikt, maar wel dat ik hoi of hallo tegen iemand zei en ik daarna ook wel even met diegene doorgekletst heb.
49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Dat heb ik vandaag nog gedaan. Ik heb even de tijd genomen om creatief bezig te zijn en ik heb toen wat kleine dingetjes gehaakt. Vooral voor Pasen ben ik aan het haken geweest en heb een eigen ontwerp gemaakt voor een kuikentje. Ik zal het ook nog wel even voorbij laten komen op mijn blog wat ik allemaal gemaakt heb.

50. Wie geef je de tag door?
Aan jou! Oftewel aan diegene die dit nu leest haha.

Dat waren alle 50 vragen alweer. Zelf vond ik het heel erg leuk om ze te beantwoorden en ik hoop dat jullie het net zo leuk vonden om mijn antwoorden te lezen. Zoals ik bij de laatste vraag zei tag ik jullie allemaal die dit lezen. Mocht je het een leuke vragenlijst vinden, dan zou ik het heel erg leuk vinden als je hem overneemt en dan ben ik ook heel erg benieuwd naar jouw antwoorden. 

Veel Liefs,
Lies