maandag 3 maart 2014

Shoplog : Action

Vorige week ben ik even gezellig met mijn moeder naar de Action geweest. Ik had zelf niet echt iets wat ik wilde kopen, maar zoals altijd kwam ik wel weer iets tegen wat ik leuk vond of benieuwd naar was. Ik heb niet zoveel verzorgingsproducten gekocht dit keer, maar wel een aantal andere dingen waar ik vooral creatief mee aan de gang kan. Kijken jullie mee?

Tekenen ben ik geen held in, maar kleuren vind ik al vanaf kleins af aan zo leuk om te doen. Alleen om nou met een kinderkleurboek aan de gang te gaan is toch niet echt iets. Bij de Action kwam ik deze Mandala kleurboeken tegen die voor jong en oud zijn. Dit leek mij wel, dus ik nam alle drie de varianten mee. Daarnaast kocht ik ook nog een doos kleurpotloden zodat ik er gelijk mee aan de slag kan.

Prijzen : Mandala kleurboeken €0,79 per stuk / Kleurpotloden €1,19


Naast de potloden dacht ik er gelukkig ook aan dat ik dan ook puntenslijpers moest hebben. Ook kocht ik een setje met vrolijke kleuren borduurgaren en een borduurstof. Ik heb namelijk een hele leuke DIY hiermee gezien. 

Prijzen : Borduurstof €1,49 / Puntenslijpers €0,29 / Borduurgaren €0,69


Nieuw drinken uittesten vind ik altijd erg leuk en bij de Action hebben ze altijd wel iets bijzonders. Deze keer kwam ik Hello Kitty drinken tegen met de smaak van gummiberen. Daarnaast kocht ik ook Transformers kindercola. Doordat ik geen cafeïne drink was ik hier ook wel benieuwd naar. Als laatste nam ik nog Maaza Bubbly Mango mee. Deze heb ik al vaker gehad en vind ik zo lekker.

Prijs : €0,39 per blikje


Dit zijn de enige verzorgingsproducten die ik meegenomen heb. Het is een Happy Days handzeep. De handzeep in onze keuken was bijna op en deze vond ik heel lekker zomers ruiken. Ook nam ik Odina gezichtsscrub mee. Ik gebruik nu die van de HEMA, maar ik heb toch het idee dat die net iets te grof is. Ik ben daarom wel heel benieuwd naar deze.

Prijzen : Handzeep €1,29 / Gezichtsscrub €1,39


Deze schattige konijntjes kon ik ook niet laten staan. Ik kreeg er ook al helemaal de lentekriebels door om daar een leuke lenteschaal mee te maken voor op tafel. Daarom kocht ik daarnaast ook nog sisalgras en twee waxinelichthouders. Of ik de waxinelichthouders ook op de schaalt zet weet ik nog niet, maar heb al wel plannen met wat ik ermee ga doen.

Prijzen : Konijntjes €1,29 per stuk / Sisalgras €0,52 / Waxinelichthouders €0,49 per stuk

Dit was alles wat ik gekocht heb en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Ik hoef voorlopig in ieder geval niet stil te zitten en kan de lente in huis gaan halen. Als ik dingetjes gemaakt heb en het is ook gelukt, dan zal ik het ook zeker nog langs laten komen op mijn blog.

Haal jij ook altijd de lente in huis? Zo ja, op welke manier doe jij dat?

Veel Liefs,
Lies