zondag 16 maart 2014

My week in pictures - Week 11

Het lijkt wel of de weken steeds sneller gaan, want inmiddels is het alweer zondag en is het tijd voor een nieuwe my week in pictures. De afgelopen week heb ik het vooral rustig aangedaan doordat ik mij helaas niet helemaal top voelde. Toch was het ook zeker een fijne week en heb ik vooral veel genoten van het mooie weer.  Elke keer als het zonnetje tevoorschijn komt is dat zo lekker. Al merk ik wel dat ik door het warme zonnetje het 's avonds juist heel snel koud krijg haha. Kijken jullie mee naar mijn week 11?

Het swatchen van nagellak is zoiets normaals geworden. Als ik nieuwe kleurtjes heb moet ik ze ook altijd gelijk thuis even uitproberen. Alleen als iets normaal is geworden heb je het op een gegeven moment ook niet meer door. Toen mijn moeder na drie dagen ineens zei of ik wel door had dat ik al die tijd met alleen drie verschillende kleuren nagels rondliep kreeg ik daarom even een oeps! momentje haha. Hier komen ook zeker nog swatches van online.

Bij de Jamin hier in Apeldoorn verkopen ze ook Amerikaans snoep. Toen ik daar in de buurt was moest ik daarom ook even een keertje iets kopen. Het werden de Reese's white peanut butter cups. Zowel mijn ma als ikzelf vonden het zo lekker! Al merkte wij beide wel dat je eigenlijk na één cup al wel genoeg hebt gehad.

De laatste tijd heb ik steeds meer zin om iets anders met mijn haar te doen. Ik droeg het eigenlijk alleen altijd maar los of in een staart en zoiets simpels als een zijstaart (noem je dat eigenlijk wel zo?) is daarom al iets totaal nieuws voor mij. Je ziet het denk ik niet zo goed, maar ik had ook zin om weer eens helemaal uit te pakken qua make-up. Al heb ik dat 's avonds wel geweten. Met het eraf halen had ik helaas weer last van brandende oogleden.

Ik koop de laatste tijd vaak deze basic t-shirts van de Zeeman. Ze zitten gewoon zo lekker en zijn ook maar €2,99 per stuk. Deze week was het alleen nog fijner toen ze 2+1 gratis waren en daarom nam ik er drie mee. Daarnaast kocht ik ook een bloem voor in mijn haar. Al kan je hem op verschillende manieren gebruiken, want er zit een speld, klem en elastiekje aan de achterkant.

Ook mocht ik voor het eerst de 150 Bloglovin volgers zien! Inmiddels staat de teller weer op 149 haha. Dat betekent trouwens niet dat ik de winactie ga uitstellen. Deze probeer ik de aankomende week gewoon online te zetten. Om niet telkens te zeggen dat ik niks ga verklappen, ga ik het nu wel doen. Er zit namelijk sowieso iets nieuws tussen van Nivea. Al enig idee wat dat kan zijn? haha

Bij de Zeeman kwam ik ook nog dit boek tegen. Of het iets is weet ik niet, maar met wat ik op de achterkant las leek die mij wel mooi. Hij was ook maar €2,99 al bleek die bij de kassa ook nog eens 50% korting te hebben. Een echte miskoop kan ik er daarom denk ik niet mee gedaan hebben.

Van een vriendin van me kreeg ik dit leuke Adidas vest omdat die haar niet meer paste. De kleuren vind ik zo mooi en ik ben ook eigenlijk altijd al gek geweest op Adidas kleding. Op mijn twaalfde heb ik zelfs een hele Adidas periode gehad waarin ik alleen maar in trainingspakken rondliep haha.

En als laatste een heerlijk beschuitje met aardbeien. Zodra ik de aardbeien in overvloed in de supermarkt zie moet ik ze altijd meenemen. Ik vind dit zoveel lekkerder dan een beschuitje met aardbeienjam. 

Dit waren alweer de foto's van week 11 en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. De aankomende week heb ik nog vrij weinig plannen. Het gaat in ieder geval wel een week worden waarbij ik ga hopen op heel goed nieuws op het gebied van werk. Ook hoop ik dat ik mij deze week wat beter zal voelen. Het was niet dat ik echt ziek was, maar ik heb best veel last van de hooikoorts gehad en daarnaast is het een weekje met ook behoorlijk wat paniekaanvallen geweest. Gelukkig is dat laatste altijd maar in periodes, dus het zal snel wel weer wat beter gaan. 

Hoe was voor jouw de afgelopen week?

Veel Liefs,
Lies