dinsdag 25 maart 2014

Shoplog : Action..... again!

Als ik bij de Action in de buurt ben, dan moet ik er altijd even naar binnen wippen. Zo ging ik er dit keer ook heen voor één dingetje die ik de vorige keer gezien had. Nadat ik het gevonden had en in het winkelmandje gemikt had, besloot ik nog even door de rest van de winkel te struinen. Iets wat toch altijd een beetje dom is van mij, want dan kom ik net zoals ook nu weer met een tasje vol de winkel uit. Vandaag heb ik daarom weer een Action shoplog. Kijken jullie mee?

Deze spiegel blijf ik zo leuk en mooi vinden. Alleen met diegene die ik had heb ik een klein ongelukje gehad waardoor er een hele barst in was gekomen. Nu vond ik het toch maar eens tijd een nieuwe te kopen. Dit is een hartjesvorm, maar ze hebben hem ook in het ovaal.

Prijs : €1,59
De laatste tijd draag ik weer steeds meer oorbellen en toen ik deze zag liggen kon ik ze niet laten liggen. De linker zijn allemaal polkadot hartjes. Ik kwam er alleen achter op de bon dat het kinderoorbellen waren. Nu maakt dat eigenlijk niet uit, maar de stekers aan de achterkant zijn daardoor wel dikker dan ik gewent ben. Ook de knalgele neon sterren vond ik zo leuk.

Prijzen : Hartjes - €0,59 / Sterren - €0.89
Dit was hetgeen waarvoor ik alleen even naar de Action ging. Het zijn neon glaskralen die ik wil gaan gebruiken om armbandjes mee te maken.

Prijs : €1,69 per setje van 100 kralen
Op verschillende blogs zag ik al deze leuke Ibiza armbandjes tegen, maar hier waren ze telkens uitverkocht. Nu lagen er wel een aantal setjes en besloot ik ze mee te nemen. Ik heb ze natuurlijk gekocht om te dragen, maar daarnaast ga ik ze ook als ik inspiratie gebruiken om zelf armbandjes te maken.

Prijs : €0,79 per setje van 3 armbanden
De periode is weer aangebroken dat ik alle elastiekjes lijk kwijt te raken. Om niet zonder te zitten heb ik twee setjes meegenomen. Een setje met allemaal leuke felle kleurtjes en een setje met een soort van glitterelastiekjes.

Prijzen : Felle kleuren - €0,59 / Glitter - €0,55
Als laatste kocht ik een setje waarmee je je eigen neon siliconen armbandje kan maken. Deze schijnen momenteel heel populair te zijn. Toen ik ze daarom tegenkwam wou ik het toch eens proberen. Daarnaast ook nog iets ongezond, want ik kocht ook Rolo. Ik vind dat af en toe zo lekker.

Prijzen :  Armband setje - €0,79 / Rolo €1,04

Dit was alweer wat ik allemaal gekocht heb. Het zijn vooral veel accessoires geworden. Het beauty gedeelte probeer ik namelijk zoveel mogelijk te vermijden. Ik vind dat ik momenteel al genoeg make-up heb waarvan ik het zonde vind als het onaangeraakt blijft liggen. Voorlopig heb ik alleen mezelf wel weer even een Action verbod opgelegd. Alleen hoe lang ik dat zal gaan volhouden daar twijfel ik over haha. 

Heb jij de laatste tijd nog iets leuks voor jezelf gekocht?

Veel Liefs,
Lies