dinsdag 6 mei 2014

Even Kletsen....Uitleg, 2 jaar en dromen waarmaken

De laatste keer dat ik een Even kletsen.... artikel plaatste was eind januari. Ik vond het daarom wel weer eens tijd voor update met wat er momenteel allemaal in mijn leven speelt. Ook zal het een aantal van jullie wel opgevallen zijn dat er de laatste tijd veel minder artikelen verschijnen op mijn blog. Hiervan zal ik ook een korte uitleg geven. Bereid je daarom maar voor op heel wat persoonlijk geklets in dit artikel.

Als eerste maar de reden waarom er momenteel minder artikelen online komen. Al heb ik wel heel erg getwijfeld om dit te plaatsen, maar vandaag wil ik het toch kort uitleggen. De laatste tijd zit ik niet heel erg lekker in mijn vel. Er zijn iets teveel dingen gebeurt en ook vooral het thuiszitten en geen werk kunnen vinden begint enorm op te spelen. De laatste tijd heb ik er ook telkens naartoe geleefd dat ik wist dat begin deze maand de laatste keer zou zijn dat ik een uitkering zou krijgen. Ik had ook gehoopt dat ik dan weer werk zou hebben. Dit is alleen helaas niet zo en door de spanningen die het met zich meebrengt heb ik ook weer meer last van paniekaanvallen en alles wat erbij komt kijken zoals straatvrees, enorme dipjes enz. Kortom het gaat momenteel niet zo heel erg lekker. Ik heb alleen al vaker terugvallen gehad en ben er weer uitgekomen. Ik heb er daarom alle vertrouwen in dat dat mij nu ook weer gaat lukken. Al zal het zeker wel zwaar worden. Ik baal alleen dat dit ook zoveel invloed heeft op iets wat ik heel erg leuk vind om te doen. Ik hoop daar daarom snel weer verandering in te kunnen brengen. Mijn doel is sowieso om weer elke dag wat te kunnen plaatsen, maar voor nu is het vooral op de dagen dat ik mij iets beter voel.

Natuurlijk zijn er ook zeker hele leuke dingen. Zoals bijvoorbeeld dat morgen Be Yourself Every Day alweer 2 jaar bestaat! Op 7 mei 2012 plaatste ik het eerste kleine artikel hier. Ik kan mij ook haast niet voorstellen dat dat echt alweer 2 jaar geleden is. Er is mij ook gevraagd of ik taart ga halen, maar dat lijkt mij niet zo'n goed plan. Het is namelijk nogal een verjaardagsperiode bij ons. Vorige week was een vriendin van ons jarig en deze week een vriend en mijn oma. Ik denk dat ik daarom de taart voor het 2-jarig bestaan maar oversla en voor iets anders ga kijken om het die dag een klein beetje mee te vieren haha.
Naast dat mijn blog 2 jaar bestaat ben ik ook begonnen met een andere droom van mij waar te maken. Al vanaf kleins af aan wilde ik graag zelfgemaakte spulletjes verkopen. Ik maakte toen vooral alleen nog wenskaarten en die deed ik allemaal in een grote bak. Ik vroeg mijn oma dan altijd of ze er prijsjes op kon maken met wat zij de kaartjes waard vond. Ik verkocht toen nooit wat, maar het voelde al wel als mijn eigen kleine winkeltje haha. Nu ben ik die droom toch verder aan het uitwerken, maar dan vooral op het gebied van haken dat ik eigen patroontjes maak. De eerste daarvan hebben jullie al voorbij zien komen en dat zijn de WK Duckies. Inmiddels ben ik ook alweer met een ander patroon begonnen waarvan ik hoop dat die ook leuk gaat worden. Daarnaast wil ik ook zeker de wenskaarten erbij gaan betrekken en sieraden gaan maken. Alleen voor nu richt ik mij alleen nog even op het haken en heb ik in ieder geval al een klein begin gemaakt.

Ik denk dat dit het zo'n beetje wel was met wat er momenteel allemaal speelt in mijn leven en ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer eens een update te lezen. Voor nu ga ik vooral hard aan de slag om mij weer wat beter te voelen en ga ik proberen te genieten van de leuke dagen die eraan komen zoals de verjaardagen en ook dat ik eind deze maand weer naar Brapop ga! Dat is iets waar ik al weken naar uitkijk en dit jaar gaan mijn moeder en ik niet alleen, want ook mijn oom en een goede vriend gaan mee.

Hoe gaat het met jullie op dit moment?

Veel Liefs,
Lies