woensdag 7 mei 2014

Hoera Be Yourself Every Day bestaat 2 jaar!

Er is er één jarig, hoera, hoera! Gisteren verklapte ik het al dat mijn blog vandaag alweer 2 jaar bestaat! De tijd is zo ontzettend snel gegaan. Het begon toen toch met wat twijfel, want ik wist niet of er überhaupt wel iemand zat te wachten op een blog van een toen 25 jarige meid. Nu kan ik zeggen dat het één van de beste besluiten van mij is geweest om een blog te beginnen, want ik hou van het bloggen en ik zou mij ook geen leven meer zonder kunnen voorstellen. Nu is 2 jaar toch wel een behoorlijke tijd en daarom leek het mij leuk om vandaag een paar feitjes en cijfertjes op een rij te zetten. Kijk snel verder.......

Op 7 mei 2012 kwam het eerste artikel online. Het was weliswaar een welkomstartikel, maar toch was dat het begin van Be Yourself Every Day. Hoe ik op die naam gekomen ben is nogal een verhaal apart, want ik was toch wel iemand die zich veranderde en dus aanpaste aan andere mensen. Geloof me, doe dit nooit voor niets of niemand! Je bent goed zoals je bent en zo hebben mensen je te accepteren. Dus onthoud Be Yourself Every Day! Terug naar de feitjes, want wist je dat dit inmiddels het 505e artikel is? Het artikel wat daarvan het meeste  is gelezen was geen beauty, persoonlijk of lifestyle artikel, nee het artikel met het recept van de pikaballen die hier te vinden is. Het artikel is inmiddels al 1297 keer bekeken. Ik hoop ook dat diegene die ze gemaakt hebben ze ook lekker gevonden hebben. In die 2 jaar tijd heb ik uiteraard ook visite gehad op mijn blog. Hoeveel bezoekers ik precies heb gehad in die tijd weet ik helaas niet, maar het zijn er wel meer dan ik ooit verwacht had. Stukje bij beetje begon ik ook volgers te krijgen en inmiddels staat Bloglovin op 189 volgersTwitter op 105 volgers en op Facebook 49 Vind-ik-leuks. Ook kreeg mijn blog regelmatig een nieuw jasje en zo is dit inmiddels de 4e lay-out die het heeft gekregen. De kleur die ik gebruikte was in het begin knalroze. Inmiddels is de lay-out gelukkig wat rustiger en strakker geworden en ben ik blij met de paarse en grijze tinten. Waar ik mijn artikelen op schrijf is mijn Acer Aspire 5336 laptop, de foto's maak ik met mijn Samsung Galaxy Ace 2 telefoon en de foto's bewerk ik standaard met Adobe Photoshop CS6

Dit waren een aantal feitjes en cijfertjes en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Uiteraard wil ik jullie ook heel erg bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Het bloggen vind ik heel erg leuk om te doen, maar jullie bezoekjes en leuke en lieve comments maken het nog veel leuker. Bij deze geef ik jullie daarom ook allemaal een dikke knuffel en op naar de 3 jaar!

Veel Liefs,
Lies

Pssst.... binnenkort ga ik ook een cadeautje weggeven, want voor het 2-jarig bestaan staat er een kleine winactie op de planning!