dinsdag 16 september 2014

My week in pictures - Week 36 & 37

Vandaag is het eindelijk weer eens tijd voor een my week in pictures artikel en dit keer van de afgelopen twee weken. In deze twee weken kwam er toch wel erg goed nieuws, voegde ik iets toe aan een verzameling van mij en ben ik weer creatief aan de slag gegaan. Kijken jullie mee naar mijn afgelopen twee weken? Lees dan snel verder.......


Stiekem is deze eerste foto niet van de afgelopen twee weken, maar ik was zo blij dat ik weer mijn favoriete handcrème bij The Body Shop zag. Het is de White Musk handcrème en daarnaast kocht ik ook de peach shower gel die heerlijk ruikt. 

Fernandes vind ik een van het lekkerste drinken. Ik kwam de smaak pink melon tegen en die had ik eigenlijk nog nooit gehad. Ik vond het niet de lekkerste smaak, maar toch zou ik hem wel weer een keer opnieuw kopen.

Even in de stad lopen en dan langs de Bart Smit komen waar allemaal Beanie Boos stonden in de etalage was geen goed idee. Ik moest even binnen glippen om ertussen te kijken en zo kwam ik weer met drie Beanie Boos terug. Voor nu heb ik mezelf ook een verbod opgelegd om er nog meer te kopen, want de verzameling begint een beetje uit de hand te lopen haha.

Even een selfie met Floris samen gemaakt. Vorige maand is Floris heel erg ziek geweest. Hij kon geen eten meer binnenhouden en werd heel mager en sloom. We waren ook zelfs even bang dat hij het niet zou halen en we hebben daarom gelijk de dierenarts laten komen. Het bleek om een haarbal te gaan die alles blokkeerde. Na een spuitje voor de misselijkheid en iets voor de haarbal ging het gelukkig elke dag weer wat beter met hem en inmiddels is die weer helemaal de oude.

Bij de handwerkwinkel hadden ze nieuw katoen wat ik er zo leuk uit vond zien en ik maakte er deze olifant mee. Inmiddels heb ik ook al bijna een beer af die gemaakt is met hetzelfde katoen. 

Ik had al een hele tijd zin in kibbeling en nu besloot ik het toch maar eens te kopen bij de visboer. Het was echt heerlijk en zou er nu wel zo weer zin in hebben.

Al een tijdje komen er telkens sprinkhanen bij ons in de woonkamer, maar nu heb ik er ook al een ontdekt in mijn slaapkamer. Al heb ik liever een sprinkhaan in mijn slaapkamer, dan een hele grote spin die ik van de week precies naast mijn bed zag toen ik wakker werd haha. 

Even gezellig bij mijn oom op de koffie. Eindelijk lukte het mij ook om zijn kat Chiquita goed op de foto te krijgen. Het is een schat van een beestje en zij is net zoals Floris ook al 17 jaar. 

Het eerste deel van de Blood of Eden serie van Julie Kagawa heb ik uitgelezen. Ik vond het een geweldig boek. Ik ga hier ook zeker nog een apart artikel over schrijven.

In de supermarkt kwam ik deze cappuccino ontbijtkoek tegen en daar was ik toch wel heel benieuwd naar. Ik kon thuis ook niet wachten om het te proeven en ik had al gelijk spijt dat ik er niet meer meegenomen had.

Toen ik bij de Action was zag ik dit leuke kattenmandje en besloot hem mee te nemen voor Floris. Ik twijfelde alleen wel of hij erin zou passen, maar zo te zien gaat het net en slaapt die er heerlijk in.

Ook kwam ik bij de Action dit notitieboekje tegen. Ik nam er een aantal mee, omdat ik ze momenteel voor iets heel erg goed kan gebruiken. Wat dit is zal later nog eens op mijn blog voorbij komen in een artikel.

En als laatste deze twee blousejes en een sjaaltje. Deze zijn niet van mij, maar van mijn moeder. Nu lijkt dit niet zo heel erg bijzonder, maar dat is het wel. Mijn mams heeft namelijk weer werk gevonden als chauffeuse! Ze is vorige week begonnen met werken en ik ben zo blij voor haar dat ze nu weer werk heeft. Al voelt het ook nog best wel apart als ze 's ochtends en 's middags alleen weggaat, omdat dit het werk is wat wij 7 jaar lang samen hebben gedaan. Nu zijn wij beide aan het hopen dat ik zelf ook snel weer werk zal vinden. 

Dit waren mij afgelopen twee weken en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. De aankomende week ga ik met een aantal dingen hard aan de slag, maar wat dat precies is lezen jullie allemaal in een ander artikel die binnenkort online zal komen. De My week in pictures artikel komt nu een keer online op dinsdag, maar vanaf volgende week wordt het weer een vaste prik voor op de maandag. 

Hoe was jouw week en heb je al leuke plannen voor deze week?

Veel Liefs,
Lies