maandag 22 september 2014

My week in pictures - Week 38

Het is weer maandag en daarom tijd voor een My week in pictures artikel. De afgelopen week kreeg ik iets liefs van mijn moeder, vermaakte ik mij prima met een CD van Taylor Swift en moest ik mijn ratten toch wel heel erg teleurstellen. Kijken jullie mee naar mijn week 38? Lees dan snel verder.......

Van de week lag Floris naast mij op de stoel te slapen. Ik vond het er zo cute uitzien dat ik er gewoon een foto van moest maken. 

Ik begon in het tweede deel van de Blood of Eden serie. Ik durf alleen niet te snel te lezen, want ik weet dat als ik deze uit heb dat ik tot november zal moeten wachten op het derde deel.

Al een hele tijd wou ik graag een badjas hebben, maar ik kocht er eigenlijk nooit één. De afgelopen week waren ze in de aanbieding bij de Action en besloot er nu toch maar eens naar te gaan kijken. Hij is ook zo heerlijk zacht en warm!

Weer één van mijn creatieve creaties. Dit keer besloot ik met Stone Washed garen een beertje te maken. Het strikje hoort er eigenlijk niet bij, maar ik vond het zelf wel leuk om die toe te voegen.

Zo af en toe heb ik zin om lekker makkelijk te koken en dit keer besloot ik zelf kipshoarma te maken. Lekker op een pitabroodje en wat sla erbij.

Als ik aan het schoonmaken ben vind ik het heerlijk om er muziek bij te hebben. Alles lijkt dan toch net wat sneller te gaan. Ik ruimde ook maar gelijk eens even het tv kastje op, want die stond propvol met dingen die er niet hoorde. Dit is dus ook een foto van na het opruimen, want zoals die ervoor uitzag was gewoon te erg haha. Ik moet alleen nog even iets vinden voor alle kabeltjes en andere losse dingen, want die liggen nu allemaal links op het krukje.

Al een paar keer kocht ik deze kaassnacks voor mijn ratten en ze zijn er dol op. Toen ik ze weer wou kopen bij de dierenwinkel kwam ik met lege handen thuis. Ze zijn namelijk uit het assortiment gehaald. Balen!

Een mooie tijd om mijn bed uit te gaan! Of tenminste eruit gaan deed ik nog niet, want ik haal momenteel eerst een bak koffie op van beneden. Dan ga ik nog even heerlijk in bed liggen met de koffie en kijk ik filmpjes op YouTube. Er staan overigens twee wekkers, want de achterste schijnt de tijd op de muur. Ik heb hem alleen tien minuten voorgezet in de hoop dat ik met een slaperig hoofd denk dat het al later is en ik daardoor sneller klaarwakker ben haha.

Als laatste dit leuke steentje in de vorm van een hartje. Mijn moeder kwam van buiten en zei met een gesloten hand dat ik mijn hand op moest houden en zei ze omdat ik van je hou. Bleek ze dit steentje te hebben gevonden buiten in de vorm van een hartje. Zo lief!

Dit was alweer mijn week. Voor de aankomende week heb ik weinig op de planning staan. Ik ga in ieder geval wel weer keihard aan de slag met het goede dagritme volhouden en hoop ik ook de eerste keer te gaan proberen om alleen naar buiten te gaan en een mini stukje te gaan lopen. Al vind ik het wel gek om buiten te gaan lopen zonder echt ergens naartoe te gaan en gewoon een simpel rondje te lopen haha. 

Hoe was jullie week?

Veel Liefs,
Lies