dinsdag 23 september 2014

Tag : De Bloggerslife Tag

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een tag plaatste. Ik ben daarom weer eens op zoek gegaan naar een aantal leuke tags. Zo kwam ik ook deze De Bloggerslife Tag tegen en vandaag vul ik deze voor jullie in. Ben je benieuwd naar welke producten ik het leukst vind om te fotograferen of hoeveel artikelen er inmiddels online zijn gekomen op mijn blog? Lees dan snel verder om hier achter te komen.

Hoe lang blog je al?
Op 7 mei 2012 plaatste ik het eerste artikel op mijn blog. Het was nog een simpel welkomstberichtje, maar ik zie dat wel als de dag dat ik echt begonnen ben. Ik ga nu dus ook al behoorlijk richting de 2,5 jaar dat ik blog.

Wat vind je het leukste aan bloggen?
Er zijn zoveel dingen leuk aan het bloggen! Het schrijven van artikelen, in de winkels rondkijken of je nog iets leuks tegenkomt waar je iets over zou kunnen schrijven, de comments die ik krijg van jullie, het ontdekken van nieuwe producten enz... Ik zou echt niet maar één ding kunnen noemen wat ik echt het leukste vind, want bloggen in het algemeen is gewoon heel leuk. 

Wat vind je het minst leuk aan bloggen?
Jeetje dit vind ik wel een hele moeilijke. Ik zit nu al een tijdje te denken, maar zou eigenlijk niet echt iets kunnen denken met wat ik niet leuk vind aan het bloggen. Of misschien is er toch wel iets. Ik heb wel eens gehad dat ik even helemaal leeg was qua inspiratie. Dat zijn momenten waar ik echt van kan balen, want ik wil dan juist graag een artikel schrijven. Gelukkig duren die momenten nooit lang bij mij. 

Hoeveel reacties krijg je gemiddeld per artikel?
Dat is heel erg verschillend. Op het ene artikel kan ik vijf reacties krijgen, maar een volgend artikel kunnen dat er weer twintig zijn. 

Wat voor camera gebruik je?
Op dit moment is de camera die ik gebruik niet zo heel erg spectaculair haha. Ik gebruik namelijk mijn Samsung Galaxy Ace 2 telefoon hiervoor. Wel ben ik aan het sparen voor een andere en vooral ook betere camera, maar hij moet ook weer niet te prijzig zijn. Mochten jullie een aanrader hebben, let me know!


Welk product vindt je het leukst om te fotograferen?
Ik vind eigenlijk alle producten leuk om te fotograferen, maar als ik echt moet kiezen ga ik voor nagellak. Ik ben gek op nagellak en vind het ook altijd erg leuk om swatches ervan te maken. Daarnaast vind ik kleurrijke producten ook erg leuk om te fotograferen. Ik kan zo vrolijk ervan worden als ik al die mooie kleurtjes terugzie op een foto.

Welk product vindt je het minst leuk om te fotograferen?
Dat zijn toch wel de producten die enorm reflecteren. Zo heb ik bijvoorbeeld nagellakpotjes met een soort zilveren spiegeldop of letters erop. Vaak zijn de letters dan niet goed leesbaar op de foto of je ziet de camera erin weerspiegelen. Dat soort producten ben ik ook vaak wel een tijdje bezig om die echt goed op de foto te krijgen, maar toch vind ik het wel een leuke uitdaging om dan toch dat product goed op de foto te krijgen. 

Heb je je lay-out zelf gemaakt en ben je er blij mee?
Ik denk dat ik moet zeggen dat ik hem gedeeltelijk zelf heb gemaakt. Het is namelijk een standaard lay-out van Blogger zelf, maar deze heb ik helemaal aangepast aan hoe ik hem graag wou hebben. Tot nu toe ben ik ook nog steeds zeer tevreden ermee. Al heb ik nog wel een puntje wat ik graag zou willen veranderen en dat is dat de tekst even breed is als de foto's die ik gebruik. Ik ben er ook al vaak mee bezig geweest, maar tot nu toe nog steeds niet de oplossing gevonden.


Heb je visitekaartjes? Zo ja, heb je ze zelf gemaakt?
Ik heb nog geen visitekaartjes gemaakt. Ik heb al wel het aanbod van mijn oom gekregen dat als ik ze wil gaan maken, dat ik naar hem toe kan komen. Hij maakt namelijk vaker visitekaartjes voor mensen en hij wil mij er dan bij helpen.

Hoeveel bloggers heb je in het echt ontmoet?
Ik heb eigenlijk nog geen bloggers in real life ontmoet, maar het lijkt mij wel heel erg leuk om eens een keer andere bloggers te ontmoeten.

Naar hoeveel events ben je geweest?
Tot nu toe ben ik nog niet naar events geweest. Het is ook helaas vaak zo dat ze een heel eind van mijn woonplaats vandaan zijn en dit toch wel een probleem is met mijn straatvrees. Toch hoop ik dat het sneller beter zal gaan ermee, want het een event lijkt mij wel heel erg tof.

Hoeveel artikelen staan er al online?
Als ik dit artikel meereken, dan zijn er alweer 520 artikelen online gekomen. Ik kan mij ook eigenlijk haast niet voorstellen dat ik er echt al zoveel geschreven heb. Op naar de 1000! haha

Hoeveel filmpjes heb je al gemaakt?
Er is nog maar één filmpje van mij online gekomen en dat was als het goed is vorig jaar Juli. Dit was een shoplog die ik had opgenomen. Ik vond het heel erg eng en voelde mij er ook best ongemakkelijk bij om tegen een camera te praten. Toch wil ik wel meer filmpjes gaan maken als ik eenmaal een andere camera heb.

Dit waren al mijn antwoorden op de tag en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Ik ga niet echt mensen taggen, maar mocht je het een leuke tag vinden ben je natuurlijk vrij om hem over te nemen. 

Veel Liefs,
Lies