woensdag 29 oktober 2014

Gesloten // Winactie : 200 Bloglovin volgers

Een tijdje geleden mocht ik de 200 Bloglovin volgers behalen en ik wil jullie hier ook heel erg voor bedanken! Het heeft eventjes op zich laten duren, maar vandaag heb ik daarvoor een winactie voor jullie. Benieuwd naar wat je precies kan winnen en vooral hoe je er kans op kan maken? Lees dan snel verder.......

Wat kan je winnen :
Zelf vind ik het heel leuk en vooral ook ontspannend om bezig te zijn met kleuren. Het leek mij daarom leuk om een kleurboek voor volwassen en een mandala kleurboek weg te geven. Ook zit er een setje kleurpotloden bij zodat de winnaar er gelijk mee aan de slag kan.

Voor mezelf kocht ik een Coca Cola Cherry Lip Smacker en ik nam er ook gelijk één mee voor deze winactie. Ook deze zal daarom in het pakketje te vinden zijn.

Als laatste nog een enorme favoriet van mij en dat is het W7 In The Nude palette. Dit palette is erg fijn en bevat mooie kleuren. Ook hiermee hoop ik de winnaar blij mee te maken.

Dit was alles wat er in het pakketje te vinden zal zijn. Of tenminste nog niet alles, want net zoals bij elke winactie zal ik ook nog iets toevoegen wat ik zelfgemaakt heb. Wat dat precies zal zijn weet ik nog niet, maar het zal zeker in het pakketje te vinden zijn.

Hoe je kans kan maken op dit pakket :

Dit moet je doen om :
- Volg Be Yourself Every Day op Bloglovin
- Laat een comment achter waarin je laat weten dat je meedoet en vul een geldig e-mail adres in bij het daarvoor bestemde vakje. Op het ingevulde mailadres zal de winnaar namelijk een mailje van mij ontvangen.

Dit mag je doen voor extra kansen :
- Volg Be Yourself Every Day op Twitter
- Volg Be Yourself Every Day op Facebook
- Like en deel het bericht over deze winactie op Facebook

Deze winactie sluit op 19 November om 00:00. Daarna zal de winnaar zo snel mogelijk een mailtje van mij ontvangen. Mocht ik na twee dagen geen reactie hebben ontvangen van de winnaar, dan zal ik een nieuwe winnaar kiezen. 

Ik hoop dat jullie het leuk vinden wat ik ga geven en heel veel succes!

Veel Liefs,
Lies