donderdag 6 november 2014

Tag : All About Autumn Tag

Elk seizoen heeft wel iets mooi, maar stiekem is de Herfst toch wel mijn favoriet. De warmere kleding die weer tevoorschijn gehaald kan worden, allemaal mooie kleuren buiten en de avonden waarbij je lekker op de bank kan hangen in comfortabele kleding met een kop thee en een goed boek erbij. Jep ik ben dol op de Herfst! Vandaag leek het mij daarom leuk om de All About Autumn Tag in te vullen. Lees snel verder.......

Wat is je favoriete herfstdrankje?
Dat is sowieso warme chocolademelk. Zodra het iets kouder begint te worden kan ik daar zo van genieten en vooral als je net van buiten komt waar het een stuk kouder. Daarnaast drink ik ook veel thee en dan vooral de Rooibos mango-peach.

Laat je leukste muts/wanten zien :
Ik kan niet anders als de berenmuts te laten zien die ik afgelopen zaterdag heb gekocht bij de Primark. Ik vond ze er altijd al zo leuk uitzien en heb ook gezegd als ik ooit bij de Primark kom en ze verkopen ze nog, dan neem ik er absoluut één mee.


Welke muziek luister je in de herfst?
De muziek die ik luister in de herfst verschilt eigenlijk niet echt wat met de muziek die ik de rest van het jaar luister. Ik luister wat dat betreft alles door elkaar. Al merk ik wel dat ik de laatste tijd veel de cd van Taylor Swift op heb staan.

Welke parfum ga je het meeste dragen deze herfst?
In de herfst ben ik vooral van de warme geuren zoals Musk. Ik denk daarom ook wel dat dat de parfum is die ik het meeste zal dragen. Al vind ik Gabriela Sabatini ook wel een erg lekkere geur om in de herfst te dragen.
Wat is je lekkerste herfst geurkaars?
Net zoals bij de parfums ga ik ook bij geurkaarsen vaak voor de warme geuren. Zo vind ik appel-kaneel kaarsen erg lekker, maar ook sandelhout of geuren met bijvoorbeeld bessen erin. Het enige waar ik niet zo gek op ben zijn kaarsen met een vanille geur. Soms wil ik die nog wel eens branden, maar vaak doe ik er dan heel erg lang mee voordat die op is.

Wat is je favoriete make-uplook voor de herfst?
De laatste tijd merk ik dat ik eigenlijk heel weinig make-up draag. Misschien valt dit ook wel op bij de foto's die ik maak dat die vaak make-uploos zijn haha. Als ik wel make-up draag is het alleen wat concealer en een lipstick/lipgloss. Het enige wat ik wel altijd draag is nagellak en dat zijn nu vooral groene of nude tinten.

Go to herfst moisturizer?
Ik gebruik al een hele tijd de sensitive dag- en nachtcrème van Nivea. Hierop reageert mijn zeer gevoelige huid het beste en het voed mijn huid ook voldoende. Ik zal daarom ook niet snel meer iets anders gebruiken, want dan is de kans groot dat ik weer met een hele rode huid rondloop.
Wat is je favoriete herfst snack?
Kruidnoten! Dat was het eerste waar ik aan dacht haha. Vooral de Kruidnoten met chocolade eromheen zijn mijn favorieten. Jammer alleen dat het nou niet bepaald gezond is, anders had ik het denk ik elke dag wel gegeten. 

Hoe ga je verkleed met Halloween?
Om eerlijk te zijn heb ik mij nog nooit verkleed voor Halloween. Ik kan mij ook zelfs niet herinneren dat ik ooit iets aan Halloween gedaan heb. Wel heb ik altijd wat snoepjes in huis voor Sint Maarten, maar elk jaar is het weer de vraag of er wel kinderen aan de deur komen. Ik heb al vaak met een zak snoep gezeten en dan kwam er niemand.

Dit waren alweer alle vragen en ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn antwoorden te lezen. Na het beantwoorden van de eerste vraag heb ik ook zin gekregen in een warme kop chocolademelk, dus ik ga die maar eens snel maken nu haha.

Wat vind jij het fijnste aan de herfst?

Veel Liefs,
Lies