woensdag 5 november 2014

Shoplog Arnhem : Primark & La Colombe

In het artikel van gisteren konden jullie al lezen dat ik een dagje naar Arnhem was geweest. We hadden allemaal wat winkels waar we graag heen wouden gaan. Zo ook de Primark waar wij graag allemaal eens even binnen wilden kijken. Daarnaast had ik nog het winkeltje La Colombe gezien en moest ik daar ook even binnen kijken. Vandaag laat ik jullie zien wat ik bij deze twee winkels gekocht heb in een shoplog. Lees snel verder.......

La Colombe
Winkels waar ze wierook en edelstenen verkopen moet ik altijd even binnen kijken. Zo ook bij La Colombe waar ik deze drie geuren wierook heb gekocht. Het zijn de geuren Appel-kaneel, Sandelwood en Dream Catcher (Wild Musk).

Prijzen : Appel-kaneel - €0,75 // Sandelwood en Dream Catcher - €1,50 per stuk
Naast de wierook heb ik even bij de edelstenen gekeken en daarvan heb ik twee Amethist stenen en een bergkristal meegenomen. Ook kwam ik nog hele leuke geluksduifjes tegen. Van alle kleuren nam ik er twee mee, maar van de groene heb ik er gelijk één aan mijn mobiel gehangen.

Prijzen : Amethist - €1,50 per stuk // Bergkristal - €2,00 // Geluksduifjes - €0,40 per stuk
Toen ik na het betalen weer naar buiten liep zag ik ineens nog wenskaarten met mooie teksten erop. Daar heb ik uiteindelijk deze vier van meegenomen met de teksten die mij het meeste aanspraken. Het is de bedoeling dat ik ze in ga lijsten en op mijn kamer neer ga zetten of hangen.

Prijs : €1,00 per stuk

Primark 
Een nieuwe winterjas was ik wel echt aan toe, want die van vorig jaar zit een hele scheur in. Op de site van de Primark had ik een hele leuke jas gezien, maar in het echt vond ik hem toch wel erg dun. De keuze is daarom op deze jas gevallen. Hij is aan de binnenkant helemaal gevoerd wat het een vrij zware, maar wel een hele warme jas maakt. Hij was er in meerdere kleuren, maar ik ben voor de grijze gegaan.

Prijs : €35,00
In de Herfst en Winter branden wij hier elke dag wel kaarsjes. Mijn moeder had een aantal kaarsen in een pot meegenomen, dus ik nam een aantal waxinelichtjes mee. De geuren zijn Warm Winter Berry, Red Berry & Jasmine en Blackcurrant & Orchid.

Prijs : €2,50 per verpakking van 30 waxinelichtjes.
Ik hou van sokken met leuke of grappige printjes, dus hier moest ik ook zeker even naar kijken. Ik nam twee setjes thermo sokken mee en daarnaast nog twee setjes normale sokken met uilen en poezenprintjes.

Prijzen : Thermo sokken - €3,00 per twee paar // Dierenprint sokken - €2,50 per drie paar
Schoenen was ook iets waar ik zeker even naar moest kijken, want de schoenen die ik had waren echt wel aan vervanging toe. Ik had alleen niet verwacht dat ik met drie paar thuis zou komen. Als eerst kocht ik laarsjes die mij gelijk al goed zaten. Dat is iets wat mij niet snel gebeurt met mijn vrij moeilijke voeten. Daarnaast nam ik ook nog twee paar schoenen mee waarvan ik weet dat ik er altijd goed op kan lopen.

Prijzen : Laarzen - €18,00 // Bloemenprint - €3,00 // Blauwe schoenen - €8,00
Ook kwam ik heel wat verschillende broeken tegen, maar ik ben uiteindelijk voor het Skinny model gegaan in het donkerblauw, zwart en lichtblauw. Ik nam bewust een maat kleiner mee, omdat ik aan het afvallen ben. Alleen eenmaal thuis aangekomen blijken ze mij nu al te passen en schijnen ze iets groter uit te vallen.

Prijs : €8,00 per broek
Een hele tijd geleden zei ik al eens tegen mijn moeder dat als ik bij de Primark zou komen en ze verkochten nog steeds berenmutsen, dat ik er dan één mee zou nemen. Ze verkochten ze nog steeds, dus deze ging sowieso mee haha.

Prijs : €4,00
Ik kocht ook nog een paar kleine dingen zoals een setje van 50 haarelatiekjes en inlegzolen. Daarnaast had ik mij voorgenomen geen make-up te kopen, maar toen ik een schattig vogeltje zag met lipgloss erin kon ik die toch niet weerstaan. Ook kocht ik nog een aardbeien lippenbalsem in een blikje.

Prijzen : Zooltjes - €2,00 // Elastiekjes - €1,50 per 50 stuks // Vogel lip gloss - €1,50 // Lippenbalsem blikje - €1,50
Het laatste wat ik gekocht heb is dit houtjes-touwtjes vest met een kabelpatroon. Ik hou van gebreide truien en vesten en vooral als ze een kabelpatroon erop hebben zoals dit vest. 

Prijs : €19,00
Hierboven nog twee outfit foto's met een aantal kledingstukken en schoenen die ik gekocht heb. Ik sta er behoorlijk ongemakkelijk op, maar ik maak dan ook nooit outfit foto's. Tijd dus dat ik dat iets meer ga doen haha.

Dit was alles wat ik gekocht heb. Inmiddels zijn we er al allemaal over uit dat we snel weer een keer erheen gaan met zijn allen. We hebben namelijk niet alle winkels gezien die wij graag wilden zien. Ook dan ga ik weer een bezoekje aan de Primark brengen, omdat ik daar ook niet naar alles heb kunnen bekijken met wat ik van plan was. Ik denk dat ik me iets verkeken had op hoe groot de winkel daadwerkelijk is. Een goed excuus dus om weer een gezellig dagje te gaan plannen.

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

Veel Liefs,
Lies