zaterdag 31 januari 2015

Just asking......#2

De vorige keer vond ik zo leuk om jullie antwoorden te lezen op de vraag die ik gesteld had. Vandaag is het daarom weer tijd voor een nieuwe Just asking. Hierin stel ik een vraag aan jullie en deze ga ik uiteraard zelf ook beantwoorden. De vraag van deze keer is hierboven te zien, dus lees snel verder.......

Ik kan niet ontkennen dat ik echt gek ben op parfum. Elke dag spuit ik het op en vergeet ik het een keer als ik wegga, dan baal ik altijd. Tegenwoordig heb ik daarom altijd parfum bij mij in mijn tas zodat ik het dan onderweg nog even snel op kan spuiten. Als ik kijk naar de parfums die ik heb, dan zijn dat vooral heel veel budget parfums. Wat ik onder budget versta is een parfum die echt onder de 20 euro zit en het liefst nog onder de 10 euro. Ik kijk dan ook regelmatig rond bij bijvoorbeeld de Action of Wibra of ze nog een lekkere parfum hebben. Of wat ook zeker een aanrader is, is om op de markt rond te kijken. Hier hebben wij namelijk een hele kraam vol met dupes van bekende merken en daar betaal je dacht ik 15 euro voor twee grote flacons. Mijn vraag van vandaag is daarom :

Wat is jouw favoriete budget parfum?

Een favoriet van mij is gisteren al voorbij gekomen en dat is de Amance Classique. Dit is alleen lang niet de enige die ik lekker vind. Zo ben ik ook gek op Gabriella Sabatini, Christina Aguilera en Naomi Campbell. De kleinere varianten van deze parfums zijn allemaal onder de 20 euro en zelf doe ik er ook altijd heel erg lang mee. Daarnaast vind ik Garden of Dunice van Black Onyx zeker een aanrader. Dit is een geur die ik al eens voor mijn 13e verjaardag van mijn oom heb gekregen. Nu 15 jaar later blijf ik hem ook nog steeds opnieuw kopen. Bij de Action vind ik vooral veel geuren van het merk Indigo lekker. Zo heb je daar bijvoorbeeld APL (dupe van DKNY Be Delicious) en . Bij de Wibra kijk ik vaak naar de geur Female Erotics (dupe van Jean Paul Gaultier) en No.1 waarvan de geur mij heel bekend voorkomt, maar ik nog steeds niet weet op welke hij lijkt.

Dit waren een aantal van mijn favorieten en nu is het jullie beurt!

Veel Liefs,
Lies

P.S. Mocht jij zelf een vraag hebben waarvan je het leuk zou vinden dat die eens voorbij komt in een Just asking artikel, dan mag je deze achterlaten in de comments. De vraag mag over van alles gaan, dus van beauty tot aan persoonlijke vragen. Gewoon iets waarvan jij het leuk zou vinden om dat van anderen te weten en wie weet staat jouw vraag hier dan de volgende keer.