maandag 2 februari 2015

My week in pictures - Week 5

Week 5 ligt inmiddels alweer achter ons. Daarom is het vandaag weer tijd voor een My week in pictures. De afgelopen week ging ik gezellig een dagje met mijn moeder naar de markt, kocht ik iets teveel boeken en kon ik mijn eerste Ciaté nagellak aan mijn stash toevoegen. Kijken jullie mee naar mijn week?

Ik ontdekte twee boeken webshops waarvan ik nog niet eerder had gehoord. De prijzen liggen allemaal een stuk lager dan normaal en daarom wilde ik ze graag eens proberen. Uiteindelijk zijn er 10 boeken in mijn winkelmandje beland. Oeps! Over de twee webshops en de boeken die ik besteld heb komt nog een artikel.

Onze parkietjes kwetteren soms nog heel laat door en om te voorkomen hebben we een handdoek aan de kooi gehangen. Van de week kon alleen onze papegaai Jacco er bij komen en dit was het resultaat.

Mijn moeder maakte spaghetti en als je het over lekkere spaghetti hebt, dan is dat wel die van haar. Ik at dus met gemak ook mijn hele bord leeg.

Wij krijgen binnenkort wat sneller internet en daarvoor hadden we ook een andere modem nodig. Van de week heb ik hem maar gelijk er neergezet en geïnstalleerd. Binnen 15 minuten had ik alles voor elkaar en deed de tv, telefoon en internet het weer allemaal. Hier zat ik toch wel een beetje van te kijken bij mezelf.

Dit is pas een echte surprise ei. In plaats van één witte en bruine chocolade laag had deze er twee!

Mijn moeder had het gezellig gemaakt op de tafel met een Air Wick kaarsje, geurbrander en edelstenen op een dienblad. De Air Wick kaars komt ook nog met de tijd een review van online waar je hem ook werkend kan zien met hoe die van kleur veranderd.

Met mijn mams samen onderweg naar de markt. Normaal gaan wij met de fiets, maar het was toch hier en daar behoorlijk glad dat we maar besloten hebben met de bus te gaan.

Mijn lunch begint weer steeds gezonder eruit te zien zien. Hier had ik een appel gesneden, 2 beschuitjes waarvan één met 30+ kaas en de anderen met Delight jam. Daarnaast dronk ik ook een grote beker water. Ik begin de laatste tijd water steeds lekkerder te vinden.

Mijn eerste Ciaté lakjes! Ik zag ze bij Dirx Drogist liggen en vond ze er zo mooi uitzien.


Een heerlijk gegrild kippetje! Ze verkopen deze hier altijd bij de Dekamarkt, maar vaak zijn ze al uitverkocht als wij er komen. Dit keer waren ze er gelukkig nog en namen we er maar snel één mee voor bij de avondmaaltijd.

De afgelopen week heb ik weinig tijd gehad om te haken, maar toch ben ik al wel weer een stukje verder gekomen en is het allemaal wat kleurrijker geworden.

Nog meer sfeer in huis met de LED Mood Color lamp die ik gekocht heb. Hij staat beneden achter de tv en dat geeft een heel mooi effect. 

Ik droeg mijn nieuwe lakje van Catrice en ik vind hem zo mooi! Heb nu wel een beetje spijt dat ik hem nu pas een kans heb gegeven nu die uit het assortiment gaat. Het is de kleur C06 Call Me Princess uit de Crushed Crystals lijn.

Ik heb wat aanpassingen gedaan in mijn lay-out. Misschien is dat een aantal van jullie al wel opgevallen. Ik heb een tekst toegevoegd onder mijn foto en ook heb ik de hele contact pagina aangepast. 

Dat was alweer mij week. Zelf vond ik het een hele gezellige week en vooral ook doordat mijn moeder en ik een dagje naar de markt zijn geweest. Die dag heb ik ook voor het eerst een plog gemaakt die van de week online zal komen. Ik hoop dat jullie die leuk gaan vinden. Ook hoop ik van de week eindelijk de winactie online te kunnen zetten die ik met mijn verjaardag al beloofd had. Ik heb namelijk een aantal dingetjes ervoor gekocht afgelopen zaterdag. 

Hoe was jouw week?

Veel Liefs,
Lies