dinsdag 20 januari 2015

Kijkje in mijn stash : body & lip butters van The Body Shop

Als ik kijk naar mijn favoriete producten van The Body Shop dan kom ik al snel uit de bij de body butters. Ze ruiken allemaal heerlijk en na gebruik voelt je huid heel fijn aan. Door de tijd heen heb ik dan ook regelmatig een body butter voor mezelf gekocht of gekregen van iemand. Vandaag geef ik jullie een kijkje in mijn stash van de body butters van de The Body Shop die ik heb en daarnaast laat ik ook mijn lip butters zien. Kijk snel verder.......

Passion Fruit
Dit is één van mijn eerste body butters geweest die ik kocht van The Body Shop. Inmiddels heb ik een tijd geleden nog een tweede pot erbij gekocht, want de eerste is nu echt bijna leeg. Je ruikt duidelijk de passievrucht die wat romig is. Zoals een vriend een tijd geleden zei zou je er bijna een lepel bij pakken, omdat het op passievrucht kwark lijkt.

Ginger Sparkle
Begin vorig jaar kocht ik wat producten uit de kerstcollectie van 2013 waar onder andere deze Ginger Sparkle body butter in zat. Ik hoorde heel veel verschillende omschrijvingen van de geur zoals bijvoorbeeld cola lolly's of snoepjes. Zelf vind ik hem vooral heel kruidig ruiken en daarom vind ik het ook echt een geur voor in de winter.

Mango
De enige mini body butter die ik op dit moment heb is deze met een mango geur. De mango ruik je erg goed en daardoor vind ik het een hele frisse geur. De structuur is dunner dan van de andere body butters, maar hij doet wel prima zijn werk. Deze body butter heb ik zo'n 1,5 jaar geleden van mijn moeder gekregen.

Raspberry
Ik weet niet meer precies wanneer ik deze gekocht heb, maar ik denk ergens vorig jaar tijdens de sale. Het was een pakketje met een body butter en shower gel. Het setje heb ik toen op de gok meegenomen, want het was de laatste en ze zaten bij elkaar ingepakt. Gelukkig is het geen miskoop geweest. De geur is namelijk heel fris en romig.

Cranberry Joy
Nog een body butter uit de kerstcollectie van 2013. Ook deze vind ik heerlijk om in de winter te gebruiken, want hij heeft vrij warme, maar toch fruitige cranberry geur. Al zou ik hem ook zeker wel in de zomer kunnen gebruiken door de fruitge geur.

Papaya
Vorig jaar bestelde ik op de gok deze body butter. De papaya variant had ik namelijk nog nooit geroken, maar ik hoopte dat hij net zo lekker zou zijn als alle andere die ik al had. Spijt heb ik zeker niet gekregen, want de geur is heerlijk. Hij heeft vrij zachte zachte, maar wel fruitige geur.

Candied Ginger
Deze body butter heb ik een hele tijd geleden eens mogen winnen met een winactie en hij ruik zo lekker. Het is een hele kruidige geur en ik vind hem ook behoorlijk in de buurt komen van de Ginger Sparkle body butter. Deze gebruik ik daarom ook het liefste in de winter.

Blueberry
Ook dit is één van mijn eerste body butters geweest, want deze kocht ik samen met de Passion Fruit variant. Het is een hele fruitige en romige geur, maar ook vrij zacht. Deze geur vind ik dan ook perfect om het hele jaar door te gebruiken.

Shea
De laatste body butter in mijn stash is ook gelijk een hele grote pot van 300 ml. Met een winactie al een hele tijd terug ontving ik hier een mini van. Ik vond hem zo lekker dat ik deze grote pot niet kon weerstaan. Ik vind het zelf een hele rustige en romige geur waardoor ik hem zelf altijd zou kunnen gebruiken.

Shea & mango lip butter
Lip butters heb ik niet zo heel erg veel, want dit zijn eigenlijk mijn enige twee. Het zijn de geuren shea en mango. De shea gebruik ik vooral in de winter en de mango in de zomer. Ze voelen beide heerlijk aan op de lippen en wil daarom met de tijd toch nog eens naar wat andere varianten gaan kijken.

Dit waren alweer al mijn body en lip butters van The Body Shop. Zelf vind ik ze allemaal even fijn en gebruik ze met veel plezier. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik ze een aantal jaren geleden veel te duur vond en ze om die reden niet wou kopen. Op een gegeven moment ontdekte ik de sale waarbij veel producten 50% korting hebben. Toen wou ik er toch wel eens één proberen en was ik gelijk verkocht. De mening over de prijs heb ik nog steeds wel, dus daardoor koop ik ze nu ook nog steeds alleen met korting. Ik hoop in ieder geval dat jullie het leuk vonden om mijn body en lip butter stash te zien.

Ben jij ook zo gek op de body en lip butters van The Body Shop of ga jij liever voor een ander merk?

Veel Liefs,
Lies