maandag 2 maart 2015

My week in pictures - Week 9

Week 9 ligt alweer achter ons en we beginnen nu ook alweer aan een nieuwe maand. Vandaag is het dan ook weer tijd voor een My week in pictures. Benieuwd naar wat ik de afgelopen week allemaal gedaan heb? Kijk dan snel verder om daar achter te komen.

Mijn moeder zag bij de AH appeltaart puntjes in de aanbieding en ze nam ze mee om gewoon eens lekker tussendoor op te eten. Onderweg naar huis waren ze alleen wel een beetje kapot gegaan waardoor de punt ernaast ligt haha. 

De winactie op mijn blog liep deze week af en zoals altijd deed ik er ook weer iets in wat ik zelf gemaakt heb. Dit keer was dat deze Lalylala sleutelhanger/tassenhanger.

De veiligheidsoogjes begonnen langzaam op te raken. Ik bestelde er daarom weer een aantal bij Chellebel, omdat ze daar veel goedkoper zijn dan in de normale winkels. Toen ik ze binnen kreeg zat er alleen een zakje oogjes teveel in. Ik vond het dan toch wel zo netjes hier even een mail over te sturen. Ik kreeg een mail terug dat ze het lief vond dat ik het doorgaf en dat ze hoopte dat er mooie creaties uit voort zouden komen. Met andere woorden ik mocht het zakje houden. Dat vond ik zo lief!

Van de week had ik ineens erge zin in nasi en mijn moeder gelukkig ook. Ik maakte het daarom maar gelijk die dag.

Afgelopen donderdag hadden wij een hele gezellig dag, want toen kwam een nicht van mijn moeder met haar twee dochters een dagje naar Apeldoorn toe. We hadden elkaar al heel erg lang niet meer gezien. De kleinste meid liep hier net naast mij waardoor zij helaas niet op de foto staat. Van de week komt er ook nog een plog online van deze dag.

Een paar kleurtjes bij elkaar aan het zoeken voor weer een nieuw haakwerkje. Het gaat weer een uil Floortje worden, want die vond ik zo leuk om te maken.

Misschien niet helemaal een programma voor mijn leeftijd, want het is de Pauls Puberkookshow. Ik vind het alleen wel erg leuk om te zien. 

Het pakketje van de winactie helemaal klaargemaakt zodat die de volgende dag verzonden kon worden naar de winnaar.

Bij de Beekbergse Wolhal, een handwerkwinkel in Apeldoorn, kwam ik deze nieuwe katoen tegen. Ik vond het er zo grappig uitzien en ben dan ook heel benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien als je er iets mee gaat maken. 

Heerlijke milde kip tandoori van Chicken Tonight gemaakt. Al was die niet zo mild meer door de gedroogde pepertjes die ik in had gedaan haha.

Als laatste nog een heel erg leuk haakboekje die net uitgekomen is. Het is Dendennis Viert Feest! Ik vind hem altijd zulke leuke patroontjes hebben. Dit boekje heb ik alleen zelf nog niet gekocht, maar dat wil ik nog wel gaan doen. Deze heeft mijn moeder namelijk gekocht.

Dit was alweer mijn week. Ik zag dat er wel behoorlijk wat foto's met creatieve spulletjes tussen zaten. Toch hoop ik wel dat jullie het leuk vonden om te zien. De aankomende week staat er sowieso een verjaardag op de planning en ga ik weer even gezellig langs mijn oma. Al zal het ook helaas wel een wat minder weekje worden. Aanstaande donderdag is het namelijk ook alweer 15 jaar geleden dat mijn vader overleed en het blijft toch altijd nog een wat minder prettige dag.  

Heb jij voor de aankomende week nog iets leuks op de planning staan?

Veel Liefs,
Lies