woensdag 20 juni 2012

Even kletsen .......

De mensen die mij op Twitter volgen hebben het waarschijnlijk wel gelezen. Ik heb vandaag heel wat uurtjes geen internet gehad. Ik kwam terug van het werken en al gauw lag ons internet eruit en ook nog eens onze huistelefoon. Daar baalde ik wel van, want hierdoor kon ik ook niet aan een blogberichtje werken. Omdat ik toch iets voor jullie wil plaatsen vandaag maak ik nu even een kletsberichtje.

Zoals jullie weten ben ik afgelopen Vrijdag naar het Midzomerfeest geweest. Alleen viel dat toch wel een beetje tegen. Ik vind het altijd heel leuk om naar een braderie te gaan, maar van deze braderie had ik toch wel iets meer verwacht. Ik had toch het idee dat er de andere jaren wat meer kraampjes stonden en ook meer kraampjes die dingen verkochten die ik leuk vind. Ik heb bijvoorbeeld de kraampjes gemist met wierook, edelstenen en etherische oliën. Ook stond er maar 1 kraampje met echt leuke sieraden waar ik dan ook mijn hondjes ketting vandaan heb gehaald en mijn Moeder heeft er 1 gekocht met een uiltje. Ze is namelijk gek van uilen.

Daarna heb ik eigenlijk alleen nog in wat winkels gekeken en zijn we weer richting huis gegaan. Dat richting huis gaan vond ik zelf niet zo heel erg. Zoals sommige van jullie misschien wel weten heb ik paniekaanvallen en daardoor ook straatvrees. Daarmee heb ik mijn goede en slechte dagen en die dag was het 1 van mijn slechtere dagen. Die avond heb ik dus ook heel wat paniekaanvallen moeten overwinnen en gelukkig lukte mij dat redelijk waardoor ik het toch ook wel leuk heb gehad. Alleen was ik ook wel weer heel erg blij toen ik thuis was.

Voor de rest is het misschien ook nog leuk om te vertellen dat aanstaande Maandag 25 Juni mijn moeder jarig is. Dan wordt zij 53 jaar en ze gaat het dat weekend erna vieren. Of tenminste vieren er zullen wat familieleden komen zoals mijn Oma en Oom enzo. Echt groot vieren we onze verjaardagen niet meer, want er komen nooit zo heel erg veel mensen. Maar ach zolang je een leuke dag hebt en je toch jarig voelt is het ook prima toch?

Dat zelfde weekend gaan we denk ik ook nog even de stad in. Waar we precies voor gaan kijken weet ik nog niet, maar ik zal vast wel ergens wat leuks tegenkomen. Zo ja dan zal er met de tijd ook weer een shoplog komen. Al schrok ik best een beetje dat ik, in die korte tijd dat ik nu blog, al eigenlijk best veel shoplogs hebt geplaatst. Het erge is ook dat het niet eens alles is wat gekocht heb, dus ik shop toch wat teveel denk ik haha.

Voor de rest weet ik eigenlijk even niks meer te kletsen.
Of ja toch eigenlijk wel. Er is nog iets kleins wat ik wel leuk vind om met jullie te delen. We hebben hier namelijk een klein Mereltje die al een tijdje in onze tuin zit. Daar heb ik wat foto's van gemaakt, want vond hem/haar zo schattig. Ik kon op 2 meter afstand van het Mereltje zitten en het beestje bleef gewoon heel rustig zitten. Al keken die kleine oogjes mij wel de hele tijd aan met een blik van je gaat me toch niks aandoen.  Nee lief Mereltje wees niet bang ik zal je niks doen, want wil je alleen maar even op de foto zetten haha.

Dit is het Mereltje. Ook komen wij elke ochtend tijdens het werken een Ooievaar tegen die ik heel graag op de foto wil zetten. Al 1,5 week lang vergeet ik telkens mijn camera mee te nemen. Vandaag had ik er wel aan gedacht, maar zal je net zien zat de Ooievaar er niet. Ik hoop dat ik Vrijdag de camera niet vergeet en dat die er dan wel weer zal zitten.

Dit was mijn kletsberichtje. Ik hoop dat jullie dit ook leuk vonden dat ik dit er tussendoor heb gedaan.

Hebben jullie de laatste tijd nog iets leuk gedaan of gaan jullie binnenkort iets leuks doen?

Veel Liefs,
Lies