zondag 10 februari 2013

Essence cadeauset & Partner Justin Bieber Believe tour

Vandaag heb ik 2 leuke nieuwtjes van Essence voor jullie. Zo komt Essence in Maart met een leuk cadeausetje. Daarnaast zal Essence de officiĆ«le cosmetics partner worden van de Justin Bieber Believe tour. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan snel verder.......


Essence Cadeauset Like a day in the candy shop :


In Maart kunnen wij een hele leuke cadeauset van Essence verwachten. In dit setje zit een 50 ml flacon van de Like a day in the candy shop eau de toilette en 2 Colour en go nagellakjes. Er staat op dat het 2 free limited nagellakjes zijn waarvan de 1 een roze lakje is en de ander een roze glitterlakje. Of ze hier mee bedoelen dat de lakjes zelf limited zijn durf ik niet te zeggen, want dat kon ik nergens terugvinden. Ik vind ze beide namelijk erg lijken op de kleuren die al in het vaste assortiment zitten.


De noten van deze eau de toilette :
Topnoten : Perzik en Orchidee
Hartnoten : Lelie, Heliotroop en Jasmijn
Basisnoten : Vanille, Tonkabonen en Zachte Musk

Het Essence Like a day in the candy shop cadeauset is vanaf Maart verkrijgbaar en zal €6,99 gaan kosten.

Essence cosmetics partner Justin Bieber Believe tour :


Essence laat beauty en muziek samenkomen door de officiele sponsor te worden van de Justin Bieber Believe tour. Zij zullen bij alle concerten in de Verenigde Staten en Europa aanwezig zijn. Zo zal er bij geselecteerde concerten een make-up stand komen te staan van Essence, maar hebben ze nog veel meer leuks in hun mars. Zo zullen er prijsvragen komen waarbij je kaarten kan winnen, exclusieve meet and greets met Justin himself inclusief een reisarrangement en accommodatie en een gelimiteerde Trend Edition. Ook zullen zij Justin Bieber steunen bij de goede doelen projecten waar hij zich voor inzet.

Nu zeg ik eerlijk dat ik zelf niet fan ben van Justin Bieber ook al heeft hij af en toe best een leuk liedje ertussen zitten, maar ik wou ook zeker niet de fans dit nieuws onthouden. Al ben ik stiekem toch wel benieuwd wat de gelimiteerde Trend Edition gaat bevatten.

Wat vinden jullie van het Essence cadeausetje en dat ze partner zijn geworden van de Justin Bieber Believe tour?

Veel Liefs,
Lies