vrijdag 25 oktober 2013

Let's listen to some music #7

In mijn vorige let's listen to some music had ik een thema eraan zitten. Dit keer zit die er niet aan en heb ik gewoon weer een aantal liedjes op een rij gezet die ik de laatste tijd veel geluisterd heb. Het is weer een verzameling van zowel nieuwe als toch wat oudere liedjes en ook weer uit verschillende genres. Kijk snel verder.......

Nate Highfield - Never Seen Nothing Like You

Marco Borsato ft Bag2Bank & Ali B - Muziek

MIKA  ft. Ariana Grande - Popular Song

Christina Aguilera - Army of Me

Headhunterz ft Tatu - Colors


Lana Del Rey - Young and Beautiful


Katy Perry - Roar

Dit waren alweer een aantal van de liedjes die ik veel geluisterd heb de laatste tijd en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Mochten jullie suggesties hebben voor een Let's listen to some music met een bepaald thema waarbij ik mijn favorieten laat zien net zoals ik bij de vorige heb gedaan waarbij het thema The 90's was. Laat het mij dan weten in de comments!

Welk liedje staat op dit moment bij jou op repeat?

Veel Liefs,
Lies