zondag 27 oktober 2013

My week in pictures - Week 43

Vandaag is het zondag en dat betekent dat het weer tijd is voor een my week in pictures van week 43. De week waarin ik een avondje gezellig bij een vriend  op visite ging en ik letterlijk en figuurlijk met mijn handen in mijn haar zat. Kijken jullie mee naar mijn afgelopen week?

Ik begin maar gelijk met een hele slechte foto en waarom die mislukt is weet ik niet. Toen ik hem gemaakt had leek die namelijk gewoon scherp. Toch wou ik hem er wel even bij zetten. Mijn moeder en ik besloten namelijk gezellig een film te kijken samen met wat lekkers erbij. De film die we gekeken hebben was The Hobbit.

En daar zat ik met mijn extensions mij af te vragen hoe ik die ik mijn haar zou krijgen. Ik heb een paar pogingen gedaan tot ik toch maar de hulp van mijn moeder heb gevraagd.

Zuurkool! Vorige week vertelde ik al dat ik dit zou gaan eten.

Ik ben echt gek op katten. Toen ik op de koffie was bij een vriend van mij lag zijn kat ook de hele avond op mijn schoot. 

Deze week las ik ook deel 2 uit van The Iron Fey serie oftewel De IJzerprinses. Nu is het tijd om in deel 3 te beginnen. Deze serie is voor mij echt verslavend.

Mijn moeder had Wiener Melange koffie gekocht en daar had ik zelf ook best wel zin in. Nu drink ik al ruim een jaar geen koffie met cafeïne meer omdat het paniekaanvallen uitlokt, maar dit keer heb ik nergens last van gehad. 

Ook kreeg ik een heel leuk mailtje van Roxanne dat ik de Candied Ginger body butter had gewonnen van de winactie op haar blog liefdevoorbeauty. Naast de body butter had zij er nog allemaal extraatjes in gedaan wat ik heel erg leuk en lief vond. Nogmaals heel erg bedankt Roxanne!

Even tussendoor weer een selfie met mijn extensions in. Ik vond het wel heel apart aanvoelen dat mijn haar ineens zoveel dikker was.

Toen ik op de koffie was bij die vriend van mij had hij een nieuwe waterval gekocht voor in zijn woonkamer. Ik vond het er zo mooi uitzien. Het is eigenlijk een waterval voor buiten, maar ik vind het zelf veel leuker dat hij hem in huis heeft gezet.

En als laatste foto mijn ineens toch wel een stuk kortere nagels. Er was al een nagel behoorlijk diep ingescheurd waardoor die een stuk korter moest en de rest begon helemaal af te brokkelen. Ik vond dat echt niet mooi meer en besloot dan alles maar een stuk korter te maken. 

Dit was mijn weekje alweer en ik zag dat het dit keer ook iets meer foto's waren als normaal en ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om het te zien.

Hebben jullie nog iets leuks gedaan de afgelopen week?

Veel Liefs,
Lies