donderdag 24 oktober 2013

Preview : Essence TE Beauty Beats

Volgende maand heeft Essence weer een leuke nieuwe TE voor ons in de winkels liggen. Voor diegene die fan zijn van Justin Bieber zal het nog leuker nieuws zijn, want deze TE is namelijk geïnspireerd op zijn "Believe" tour. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik geen fan ben van Justin, maar dat ik de producten wel erg leuk vind. Kijk snel verder.......



Mono Eyeshadow

Als eerste bevat deze TE drie mono eyeshadows in een grijze, lichtblauw en paarse kleur. Ze bevatten alle drie een metallic glans en op de oogschaduw zelf staat beauty beats.

01 baby, baby, ooh!
02 I´m backstage
03 as long as you love me

Prijs : €1,69 per stuk



2 in 1 Eyeliner

Een zwarte eyeliner die aan de ene kant een dunne punt bevat en aan de andere kant een dikke punt. Daarnaast is die ook langhoudend.

01 the biggest fan

Prijs : €2,99



Lipgloss

Ook zal je drie lipglosses vinden in deze TE. Ze geven een glans aan je lippen en zijn daarnaast ook nog eens langhoudend. Zelf vraag ik mij hierbij wel af of ze ook echt kleur afgeven, want de laatste in het mintgroene kleurtje lijkt mij dan erg apart om die op je lippen aan te brengen.

 01 groupie at heart
02 eenie meenie
03 I´m backstage

Prijs : €1,99 per stuk




Shimmer Powder

Een shimmer powder kan je mij altijd wel blij mee maken en deze vind ik er ook erg mooi uitzien. Hij bevat ultrafijne glanspigmenten en geeft daardoor een subtiele glans aan de huid. Op de shimmer powder heeft een patroon waar het woord swag op staat.

01 swaaag!

Prijs : €3,39




Blush

Een zachte poederblush die een roze kleur aan je wangen geeft. De blush zelf bevat een patroon met het woord boyfriend.

01 groupie at heart

Prijs : €2,59




Nail Polish

Uiteraard bevat deze TE ook weer een aantal leuke potjes nagellak. Ze zijn langhoudend en beloven ook nog eens erg dekkend te zijn.

01 baby, baby, ooh!
02 i’m backstage
03 as long as you love me
04 groupie at heart

Prijs : €1,89 per stuk




Paperprint Manicure Design & Transfer Solution

Met dit setje kan je leuke afbeeldingen op je nagels maken die allemaal te maken hebben met Justin Bieber zoals bijvoorbeeld foto´s van hem. Nu heb ik hier zelf nog geen ervaring mee, maar als ik kijk naar anderen die het wel geprobeerd hebben met paperprint producten uit het vaste assortiment van Essence was dat telkens niet zo positief. Hopelijk is dit setje toch net wat beter.

Prijzen :
Paperprint Manicure Design : €1,39
Paperprint Manicure Transfer Solution : €1,89




Hairties 
En als laatste nog twee haarelastieken die je ook eventueel als armband zou kunnen dragen.

Prijs : €1,99

Ondanks dat deze TE geinspiereerd is op Justin Bieber en ik geen fan van hem ben vind ik er toch erg leuke producten tussen zitten. Vooral de shimmer powder, blush en nagellakjes trekken zeker wel mijn aandacht en wil ik in de winkel eens van dichtbij gaan bekijken.

De Essence TE Beauty Beats zal vanaf November in de winkels liggen.

Wat vind jij van de Beauty Beats TE van Essence?

Veel Liefs,
Lies